I høst skal det spilles på PC

Jante

privileged CIS shitlord
En liste over de mest interessante titlene som kommer til PC i høst. Hvis noe mangler, er det bare å si fra. Har til beste evne forsøkt å finne de offisielle datoene, men det er alltids noen forsinkelser eller feilinformasjon ute og går, så ta alt med en liten klype salt.

• September 5, 2008 - Mercenaries 2: World in Flames
  • September 5, 2008 - Spore
  • September 5, 2008 - S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky
  • September 12, 2008 - Crysis Warhead
  • September 19, 2008 - The Witcher: Enhanced Edition
  • September 25, 2008 - Civilization IV: Colonization
  • September - Sacred 2
  • Fjerde kvartal - Blood Bowl
  • Oktober 1, 2008 - Far Cry 2
  • Oktober 1, 2008 - Legendary
  • Oktober 1, 2008 - F.E.A.R. 2 - Project Origin
  • Oktober 3, 2008, 2008 - Brothers in Arms: Hell’s Highway
  • Oktober 20, 2008 - Dead Space
  • Oktober 21, 2008 - Ghostbusters: The Video Game *
  • Oktober 28, 2008 - Command & Conquer: Red Alert 3
  • Oktober 31, 2008 - Fallout 3
  • November 11, 2008 - Call of Duty: World at War
  • November 18, 2008 - Grand Theft Auto IV
  • November 18, 2008 - Prince of Persia
  • November, 2008 - Left 4 Dead
  • TBA, 2008 - Braid
  • TBA - Rise of the Argonauts
  • Første kvartal, 2009? - Mirror’s Edge

* Mangler utgiver

D

Doctor Downs

Gjest
Ble ikke spøkelsesbørsterene canna? Eller var det bare konsollversjonene?

Ble ikke canna akkurat, de bare har ikke en publisher for øyeblikket. Det tar sikkert ikke lang tid før noen andre dytter litt penger på dem og slipper det ut.

Kan jo også nevne at Sacred 2 kommer i september, hvis jeg ikke husker helt feil.

D

Deleted member 91

Gjest
:/ Så circa hvor mye må man bruke på en rigg for å kunne spille flesteparten av disse spilla på middels til bra grafikk og sånt? Både med og uten skjerm, igrunn.

Lodin

Der Waaaah
Uten skjerm holder det med 6-7000 hvis man bygger sjæl og er litt smart. Mye shizz fra ens gamle PC kan ofte flyttes over i den nye.

Uten skjerm holder det med 6-7000 hvis man bygger sjæl og er litt smart. Mye shizz fra ens gamle PC kan ofte flyttes over i den nye.
Og mesteparten av det er tilnærmet ubrukelig eller koster ingenting. De 6-7000 kronene er faktisk hele PC'en, du sparer kanskje 500 kroner om du bruker gammelt utstyr. Ram-brikkene kan sannsynligvis ikke brukes, diskettstasjon er verken nødvendig eller spesielt dyrt, harddisk koster så lite nåtildags at det ikke er verdt å ta var på den gamle (det samme gjelder egentlig RAM), billig mus og tastatur er så billig at det er selvpining å ta vare på det gamle om det er noe gammelt dritt. Strømforsyner er sannsynligvis for svakt hvis du skal ha et nytt skjermkort... og om du ikke skal det så er det heller ikke noen vits å skaffe seg noen ny PC.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
StarEye taler sanning, PC-deler har rast i pris i det siste så terskelen for å skaffe seg en feit PC er nå lavere enn i de glade åtti- og nittiåra. Siden DirectX 10 ikke lenger er cutting edge så får du skjermkort fra forrige generasjon til en hyggelig pris som fortsatt sparker anstendige mengder ræv.

Jante

privileged CIS shitlord
Flesteparten av de spilla der er jo konsollspill også da.
Men så er dette en informasjonstråd for å hjelpe folk som spiller på PC, ikke en fanboy-diskusjon angående PC vs konsollolol. :eng:

Lodin

Der Waaaah
Samt at masse av dialogene er lest inn på nytt og dialoganimasjonene er endra så Geralt ikke stadig driver å drar i hansken sin. Også er det nye monstre og quests. Også har de fiksa inventoryet og questloggen. Også slippes alt som patch og for oss som allerede har spillet.
Butikkutgaven har med masse ekstra som kunstbøker, musikk CDer og en av Witcher bøkene.

Aslak

Humanoïde, incognito
Wow. Her var det faktisk vanvittig mye jeg har lyst til å spille. Det er en følelse jeg ikke har hatt på en stund. Bare synd jeg ikke har noen konsoller og dataen min begynner å bli uutholdelig dårlig.

Novastrum

Feminist-elitist
Legendary ser også rimelig fett ut - dvs. hjemmesida, musikken og traileren er tøff. :D

Kommer 1. oktober. Gjenstår å se om dette er noe å satse på.

Jante

privileged CIS shitlord
please-oh-please-oh-please-be-good Legendary som John Walker fra RPS så fint kaller det. :D

Tenkte faktisk å legge det til lista tidligere i dag, takk for påminnelsen.

Jeg har høye håp for Rise of the Argonauts. Hadde vært deilig med et godt rpg sånn omtrent akkuratt nå. Kunge at så mange av de kommer til PS3 da. Det er sykt mye spennende spill i vente. Nesten en god ting at jeg ikke har penger til å kjøpe alle ellers hadde jeg hatt mange flere spill enn jeg hadde hatt tid til å spille.

Jante

privileged CIS shitlord
Oppdaterte datoer for flere titler. Endringer kommer hvis jeg oppdager noe.

Jante

privileged CIS shitlord
Har nettopp oppdatert med nye datoer. Og forsåvidt bruker jeg bare de datoer som har blitt annonsert, og det bare Witcher som "slippes" på en søndag, selv om den datoen sikkert ikke er helt fastsatt i Europa. Spore har lansering på en søndag, men bare i USA. I Europa kommer det (øyensynlig) to dager tidligere. Så ja, bæsj på deg Lodde.