I høst skal det spilles på PC

Jante

privileged CIS shitlord
Man kan da ikke laste ned shizz som det fete kartet og boka. Vel, regner med det kommer i PDF, men det blir ikke det samma.

Lodin

Der Waaaah
Såvidt jeg veit ligger alt untatt novellen i en eller annen form i den digre bonuspakka de har lagt ut til nedlasting. Ikke at det har så mye å si siden det uansett er hippere å ha det fysisk.
Jo også eier den novellen. :p

I følge gamespot har rise of the argonauts blitt utsatt til Q1 2009:(

Jante

privileged CIS shitlord
Vel, antatt release-date er fortsatt 14. oktober, men den som leter vil finne dette:

Hi everyone,

Just wanted to say that the release dates you might see around the net for RotA are all just speculation. We haven’t actually released a formal release date yet but I think this is coming soon and as soon as I know for definite what it is I will let you know.

Novastrum

Feminist-elitist
  • Oktober 1, 2008 - Far Cry 2
  • Oktober 1, 2008 - Legendary
  • Oktober 1, 2008 - F.E.A.R. 2 - Project Origin
Har disse kommet ut nå?

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
HURRR nei, FarCry 2 er vel neste, på fredag eller noe dill.

Kilik

Lokal moderator
De to førstnevnte kommer på fredag. F.E.A.R. 2 har såvidt jeg vet ikke fått noen fastsatt dato.

Lodin

Der Waaaah
Tid for dagens funne fact: selv hvis du skulle være så heldig å score Far Cry 2 før fredagen kan du ikke spille det. Med mindre noen greier å cracke det da. Securom is fucking you again.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, SecuROM er jo så fantastisk vrient å cracke også, har jeg erfart.