I kveld kan det skje rare ting

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#1
Den siste uka har vært ganske tilfredsstillende, da vi har fått lagt til en del ny funksjonalitet i tillegg til å fjerne en del gammelt rot og ræl.

Vi sliter fortsatt med noen rare tilstander her, f.eks. er det noen plugins som rett og slett ikke dukker opp (bookmarks) og jeg har prøvd så mange ting for å få det til å fungere igjen. ALT tilsier at det skal fungere fint, templates er i orden, :rettigheta: er på plass og alt, men akk.

Så i kveld går jeg litt mer drastisk til verks og ber forumet regenerere alle originalfilene, og jeg vet ikke helt hva resultatet blir. Best case scenario er at ting plutselig funker, og det er litt skummelt å tenke på fordi da har noen endret direkte på masterfilene i stedet for å endre på en custom style man lager til forumet. Worst case scenario er at jeg restorer fra backup hvilket vil gå relativt fort.

Vi får se.


Hvorfor i faen har vi en "MÅ LESES" i tillegg til en "VIKTIG"-tag på dette subforumet? Gadæm...
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#2
Foreslår nye titler:

"Litt viktig"

"Litt mindre viktig"
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#6
Vi overlevde! Og vi er overhodet ikke nærmere løsningen for bookmarks!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#10
Ja, jeg importerte alle våre gamle bokmerker også. De har ligget i dvale på disken min hele tiden.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#11
Men hvordan skal jeg bokmerke alt jeg skulle ha bokmerka den siste tia? :(



(neida, godt jobba, hurra!)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Væren: En økt med programmering på et spillforum som står ditt hjerte nær kan gi uventede, positive resultater. Du har vært tynget av krav som kan oppleves som uforståelige; i kveld er kvelden for å innfri dem. Vær likevel forsiktig med å love for mye. I kveld kan det skje rare ting.