i-mate K-JAM smartphone!

#1
Da var tiden inne for å skifte mobiltelefon, så jeg vil gjerne selge min nåværende smartphone - i-mate K-JAM.



(Bilder av den jeg selger kommer snart..)

"Skavanker":
- Batterilevetiden er sterkt svekket. Originalbatteriet bestemte seg plutselig for å ikke virke lenger, og jeg gikk til innkjøp av et 3. parts-batteri.
- Å lade batteriet mens det sitter i mobilen er så og si ikke lenger mulig. Mini USB-porten er knekt av hovedkortet, og mitt forsøk på å lodde den tilbake på plass feilet. Legger man press på Mini USB-kontakten ovenfra er det dog enkelte ganger mulig å lade.. (Ekstern batterilader følger med på grunn av dette.)
- Det er ikke mulig å justere lyden med den dedikerte lydknappen som er på siden av telefonen.
- Det er en sprekk på ca. 1 cm på siden av telefonen. (Det følger med ekstra deksel som kan settes på istedenfor det ødelage.)
- Stylusen sitter ikke fast i telefonen lenger (den detter lett ut om du setter den i).

Specs: (fra www.i-mate.no)
Texas Instruments (TI) OMAP 850 200 MHz prosessor
Microsoft Windows Mobile 5 Pocket PC Phone Edition
2.8" 240x320 64K farger TFT LCD
850/900/1800/1900
GSM/GPRS/EDGE
Batteri kapasitet: Tale - 3.5-5t / Standby - 150-200t
64 MB SDRAM
128 MB ROM
Wlan 802.11b/g
Bluetooth
IrDA
Mulighet for Mini-SD (opptil 2 GB )
Mini-USB tilkobling (Synkronisering/Lading)
1.3 Mega Pixel kamera

Tilbehør:
- Originalemballasje og brukermanual
- 3 nye pekepenner
- Ekstra deksel
- Ekstern batterilader

Mobilen har fullt QWERTY-tastatur med Æ, Ø og Å. Inneholder bl.a. Outlook 2002, diverse Office-programmer og MSN. Jeg må få legge til at jeg aldri har hatt så godt utbytte av en mobiltelefon som denne. Å skrive SMS med det uttrekkbare tastaturet er som en drøm! Til tross for "skavankene" er dette fortsatt en knalltelefon. (Klisjé, men likefullt fakta :p)

Gi bud! Selges grunnet overgang til i-mate JasJar.