Ibanez PF5NT

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Ibanez PF5NT.

Sidan eg er på ut utkik etter halvakustisk gitar, tenkte eg at eg skulle selge min heilakustiske Ibanez PF5NT (sjå URL). Ein annan grunn, er at eg har ein anna heilakustisk jazzgitar som eg fekk med farmor, og den skal eg sjølvsagt behalde.

Gitaren har ingen riper, men eit aldri så lite hakk (legg ut bilete seinere i dag). Strengane er ein månad gamle, men burde kanskje skiftast ut pga. ein metallisk klang (eg likar det ikkje, i alle fall). Om eg ikkje får solgt den i nærmiljøet, noko som det faktisk ikkje ser ut til at eg får gjort, so får eg prøve her på forumet først. Ta kontakt på PM for andre spørsmål/henvendelsar. Selgast til høgstbydande, dersom eg tykkjer prisen er god nok.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#2
Hvor mye hadde du tenkt deg for den? Sånn ca? Hvordan akter du å sende den dersom jeg mot all formodning skulle få tilslaget (jeg oppholder meg i oslo)? Frakt o.l. må jo være passe mye også ...
 
#3
Kjøpte den brukt i sommer (uten strengar) for 2300, men då høyrde det med ein Fender-bag som eg skal behalde. Bagen er berre ein enkel posebag, så den er vel ikkje verd meir enn rundt 300kr. Så ein stad mellom 1600/1700/1800 skulle eg tru eg kunne fått for den. Skal legge ut litt bilder i morgon. Korleis eg skal få sendt den kan vi jo evt. kome tilbake til.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.