Ico ønskes.

#1
Runna shadow of the colossus i dag, og jeg må si det kanskje er det beste spillet jeg noen gang har spilt.I denne anledningen vil jeg gjerne prøve det føreste spille som folka bak sotc laga, nemlig Ico.

Noen som kanskje kunne tenke seg å selge dette spillet?

Kom med tilbud :)
 
#2
SITAT(Aetas @ 01.09.06, 23.55) 22244
Runna shadow of the colossus i dag, og jeg må si det kanskje er det beste spillet jeg noen gang har spilt.I denne anledningen vil jeg gjerne prøve det føreste spille som folka bak sotc laga, nemlig Ico.

Noen som kanskje kunne tenke seg å selge dette spillet?

Kom med tilbud :)
[/b]
Har et forsegla Ico (førsteutgaven) men selger ikke det for under 600 ihvertfall. (Er den Norske utgaven, ikke en Engelske bare så det er sagt)
 
#3
SITAT(Captain Nintendo @ 05.09.06, 15.47) 22756
Har et forsegla Ico (førsteutgaven) men selger ikke det for under 600 ihvertfall. (Er den Norske utgaven, ikke en Engelske bare så det er sagt)
[/b]
Det er den derre papputgaven, ikke sant? Hvis ikke så er den ikke verdt mer enn 300 spenn.
 
#4
Første utgaven var papputgaven.

600 blir litt mye synes jeg, men det er jo selvsagt verdt det.

Tar til takke med det jeg kan få, gjerne så billig som mulig. Også promoer ;)

Eventuelt kan jeg bytte det med shadow of the colossus :)
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Det blei jo gitt ut i billigutgave i forbindelse med at de slapp Shadow. Trur den ligger på rundt 250 ny, men finnes sikkert brukt og.

Jeg skal forøvrig skaffe meg Shadow nå, men min kopi av Ico får du faen ikke. :p
 
#6
SITAT(Agahnim @ 05.09.06, 15.50) 22758
Det er den derre papputgaven, ikke sant? Hvis ikke så er den ikke verdt mer enn 300 spenn.
[/b]
Yessir, det er papputgaven med 2 samlerkort, forseglet, rett fra leverandør :)

Re-printen har en max verdi på 300 ja, som helt ny og forseglet.

SITAT(Aetas @ 05.09.06, 16.32) 22759
Første utgaven var papputgaven.

600 blir litt mye synes jeg, men det er jo selvsagt verdt det.

Tar til takke med det jeg kan få, gjerne så billig som mulig. Også promoer ;)

Eventuelt kan jeg bytte det med shadow of the colossus :)
[/b]
Kan skaffe deg re-printen til 300 kroner hvis du ønsker det, den er da ny fra leverandør.

SITAT(Lodin @ 05.09.06, 17.18) 22767
Det blei jo gitt ut i billigutgave i forbindelse med at de slapp Shadow. Trur den ligger på rundt 250 ny, men finnes sikkert brukt og.

Jeg skal forøvrig skaffe meg Shadow nå, men min kopi av Ico får du faen ikke. :p
[/b]
Veiledene (villedende) er vel 299,- tror jeg, om man finner den på el-kjøp eller lefdal er den sikkert rimeligere, men ikke akkurat en tittel som de pleier å føre mye av.
 

Terje

mostly harmless
#7
Importer. Amazon.co.uk har det til £17.99. Men siden vi er utenfor EU så kan du fjerne 17.5% EU-moms fra prisen, og da faller den til rundt £15 eller noe. Som er litt over 170 norske kroner, og dermed under tollgrensen. Legg på omtrent en femtilapp i frakt, og amazon.co.uk pleier å levere på et par-tre dager. Og vips, så er alle glade. :)
 
#8
SITAT(Terje @ 05.09.06, 19.27) 22807
Importer. Amazon.co.uk har det til £17.99. Men siden vi er utenfor EU så kan du fjerne 17.5% EU-moms fra prisen, og da faller den til rundt £15 eller noe. Som er litt over 170 norske kroner, og dermed under tollgrensen. Legg på omtrent en femtilapp i frakt, og amazon.co.uk pleier å levere på et par-tre dager. Og vips, så er alle glade. :)
[/b]
Er det bare Amazon.com som ikke sender til Norge lenger? Prøvde å bestille filmer derfra for et par uker siden, og fikk beskjed om at de ikke lenger sendte til Norge.
 

Terje

mostly harmless
#9
Jeg har brukt amazon.co.uk flittig siden.. veldig lenge siden. Har ikke hatt noen problemer i det hele tatt og kan anbefale dem.

Amazon.com mener jeg bestemt at jeg brukte en gang ifjor, til å bestille nyutgivelsen av Don Rosa's Life And Times Of Scrooge McDuck, som inneholder kommentarer av Rosa, refuserte sider og en del annet snacks. Da jeg forhåndsbestilte den var det kun Amazon.com som hadde den. Og det var ikke noe snakk om noen problemer med å sende til Norge da ihvertfall. Mulig det er andre regler som gjelder med filmer? Eller kanskje de har sluttet å sende hit etter at jeg handlet med dem? :hæ:
 
#10
hva er det som er så spesielt med Ico siden folk skal ha så mye for det?
 

Lodin

Der Waaaah
#11
Bare et av de beste og nydeligste spilla som er laga til PS2. Har man maskina har man ingen grunn til å ikke skaffe seg det.
 
#13
Spillet er vakkert og alt, og passer glimrende for de fleste. Men jeg har overhode ikke sansen for ett spill som kun går ut på å passe på en annen person. Deler av andre spill hvor man må gjøre akkurat dette blir fort mekig lei av.

Men kjøp det, jeg kjenner mange andre som virkelig elsker det spillet, og det er jo ikke som om du ville hatt problemer med å selge det dersom du ikke skulle like det.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#15
Og nå som det er ute i et nytt opplag er ikke folk nødt til å kjøpe førsteutgaven lengre, noe som medfører at førsteutgaven med pappcover og postkort og hele tjohoiet sjelden passerer 10-15£ på eBay (den europeiske utgaven, ja).

Lev med det.
 
#16
SITAT(kakarlsen @ 06.09.06, 18.51) 22986
Og nå som det er ute i et nytt opplag er ikke folk nødt til å kjøpe førsteutgaven lengre, noe som medfører at førsteutgaven med pappcover og postkort og hele tjohoiet sjelden passerer 10-15£ på eBay (den europeiske utgaven, ja).

Lev med det.
[/b]
Selvsagt er man ikke nødt til å ha papputgaven, for all del. Aldri hevdet det heller, men er man samler er den unektelig mye kulere å ha. Dessuten er ikke dette den "europeiske utgaven" men en lokalisert skandinavisk versjon, noe som igjen blant samlere er mer moro å ha. Men skal man bare spille kan man selvfølgelig bare skaffe seg en promo, plastcover eller ty til sjørøvere. Alt er relativt, lever fint med det :)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#17
Poenget mitt er at når folk flest kaster seg over relanseringen, er ikke presset på førsteutgaven like høyt, nå som gir den utgaven lavere pris.