Ico? Moar liek Project Trico! (The last Guardian)

Lodin

Der Waaaah
Så eh, det er lekka en video av noe som vistnok er det nye spillet til Team Ico. Det starter ihvertfall med det samme hølet med kjettingen vi har sett før så det er nok de som står bak det. Deler av dette er utrolig røfft. Modellen til guttungen og fjæra til "kattepusgriffen" imponerer ikke så derfor tipper jeg dette kun er ment for intern bruk. Uansett er ihvertfall selve konseptet fascinerende og traileren greier å gi litt frysninger.

Såh! Noen som vil ha et nytt Ico, bare at Yorda er bytta ut med en koloss fra SotC? =D

Hvorfor imponerer det ikke? Ender det opp med å se sånn ut er jeg mer enn fornøyd.Ser jo bedre ut en 99% av spillene som er der ute.

Legg også merke til at videoen er over et år gammelt. Sjansen for at noe har forandret seg er mer eller mindre gigantisk.

Lodin

Der Waaaah
Selve teknologien bak fjærene imponerer, men akkurat her ser de røv ut. Trenger mer bloom, bump-mapping og paralax-scrolling ut av ræva. :p
Som sagt skulle sikkert aldri dette vises fram.

Er det en ting jeg hater, så er det bloom. Det er en åpenbar effekt som kun distraherer og ødelegger. Den skal være utrolig svak for at jeg ikke skal irritere meg over den. Bloom har blitt den nye lens-flare, for min del.

Ser helt fantastisk ut. Tar meg tilbake til den fine stemningen i ICO og SotC. En del er nok sikkert forandret men jeg likte veldig ideen av å bånd mellom menneske og et fantasi skapning. Ser ut som at det var naturlig valg for team ICO etter relasjoner mellom menneske og menneske og menneske mot colossus i tidligere spillene.

Endelig! Viten om at disse folka før eller siden kom til å annonsere et nytt spill var en av grunnene til at jeg kjøpte PS3 <3 Blir spennende å se hva de får til denne gangen.

demake

Seksuelt godteri
:3

Lodin er en bra kar, men her tar han feil. Ikke mye å utsette på dette gitt.

Animasjonen her, hvis den er fra selve spillet, er kanskje tidenes beste spillanimasjon. Vilt imponerende.

oma

Village Drunk
Er usikker på hvor mye jeg har lyst på en Ico klone, men det så jo bra ut så jeg digger det.

Novastrum

Feminist-elitist
Beste animasjoner siden SotC! At ingen andre klarer det samme tre år etter er egentlig litt trist. Øynene var også spesielt imponerende. Utover det ser dette ut som første insta-kjøp på en stund.

Fikk litt gåsehud. Nusselig skapning. <3
Runna ICO tidligere i år og synes det var jævlig fett. SotC står fortsatt og venter i hylla.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er det bare meg som synes å faktisk spille gjennom SotC er et ork? Jeg mener, det ser helt ubeskrivelig bra ut, og det er tilfredsstillende å denge kolosser, men prosessen jeg må gjennom for å få det til er frustrerende. Det jævla kameraet. :argh:

Kamera er egentlig ikke noe stort problem hos de fleste kolossene. Men jo, det er enkelte ganger du skulle ønske du kunne "fryse" kamera sånn at det ikke ser ut som kameramannen får epileptiske anfall.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Kameraet irriterte meg aldri, men nå har jeg mad gaming skills. Det som irriterte meg noe, var å måtte ri så fette langt mellom hver gang, men det var først mot de sist kolossene, første halvpart av spillet var det bare stemning.

For et sykt bra spill, Ico og selvfølgelig. Project Trico GOTY caller det nå!

Bare jeg som aldri orket fullføre Ico, eller? Kampene var jo ren tortur. Det at det var milelangt mellom checkpoints hjalp heller ikke på livslysten min, om jeg skulle finne på å føkke opp.

SotC derimot, det var sakene det. Frister littegrann å kjøre gjennom det på hard også.

Jeg har heller ikke orka å gjennomføre ICO av samme grunn som Klaymen, men jeg har planer om å fullføre det. SotC har jeg derimot gjort alt på. Bortsett fra at jeg mangler et par frukter og firfirslehaler..