Ico? Moar liek Project Trico! (The last Guardian)

Novastrum

Feminist-elitist
Samme ang. Ico. Fullførte det aldri, men SotC fullførte jeg nesten i en sitting.

Lodin

Der Waaaah
Jeg er omvendt. Ico har jeg runna flere ganger, men jeg ga opp på niende kolossen eller no. Det er et eller annet med settinga som aldri fenga. Jeg driter i både Wander og dama hans og syns ikke det minste synd på kolossene.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg har aldri runna Ico og grunnen til det er at jeg ikke har spillet og har ei heller rotet meg til å skaffe spillet. Jeg har derimot sett på en kompis spille spillet sånn av og på så jeg har sett starten, midten og slutten. :/

Shadow og the colossus kjøpte jeg relativt tidlig etter release og pløyde gjennom det. Jeg elsket det jævla spillet. Jeg hadde null problemer med kameraet og heller ingen store problemer sånn ellers i spillet. Hmm.. tror sannelig jeg må pløye meg gjennom hard.

Trico er noe av det vakreste jeg har sett, og hvis det er ingame, da...
Det er vel egentlig første traileren jeg har sett til et spill som virkelig gav meg lyst til å kjøpe ps3, men jeg har desverre ikke råd. Jaja.. får kjøpe ps3 om ti år på loppis eller noe.

Lodin

Der Waaaah
Det kan vel nevnes at tatoveringene gutten i denne traileren har på armene er identiske med merkingene til den siste kolossen i det der andre spillet. Det betyr derimot ikke så mye siden . Den teaseren het Project Nico for de som husker.
Jeg tipper det er noe helt annet man skal løpe rundt å dille som for den babbygriffen enn han guttungen fra denne traileren.

D

Doctor Downs

Gjest
Noen som har lyst til å selge med Shadow of the Colossus for en billig penge til jul? :$

Det her kommer til å bli bra, så lenge det ikke er noen lifegauges eller annet prakk på skjermen, som i SotC :wall:

Blitt butthurt av noe jeg har skrevet eller? Får på feelingen at du driver å henge deg opp i det jeg skriver.
Poenget er at noe av det som var genialt med ICO var at det var zero shit på skjermen, gjorde noe med opplevelsen. Tok bort spill-aspektet ved det.
Gi meg heller visualle indikasjoner på skjermen takk.

Siden når? :s Jeg kan bare huske å ha skrevet til deg én gang tidligere..
Så nei, jeg blir bare litt paff når det virker som at du syntes at HUDet ødela spillopplevelsen din i SotC. Synes du at at Dead Space er kjempebra fordi health baren er på ryggen til karakteren din? Det er like gjennomsiktig at det er et spill, nesten mer så fordi det virker som at utviklerne prøver å skjule det. Det kan være fiffige gimmicks om det brukes riktig, men det er aldri vitalt for om jeg liker et spill eller ikke :/

Var generelt skuffet over SotC i forhold til ICO - gauges på skjermen gjorde ikke ting bedre. Hva Dead Space gjorde aner jeg ikke, men det ble gjort veldig bra i ICO.
Det ble litt for action-orientert og manglet litt den østlige feelingen ICO hadde. Litt av puzzleopplegget ble litt ødelagt av at man fikk et svært HER SKAL DU STIKKE SVERDET.
Når det er sagt, er det fortsatt et sjukt bra spill.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Når det er sagt, er det fortsatt et sjukt bra spill.
Det var nære på jeg måtte frem med en kasse hatorade. SotC er så bra at det er undervurdert!

Når det gjelder detta nye greiane kommer det selvfølgelig til å bli det beste spillet noensinne, ihvertfall håper jeg det (gjør ofte det). Leveldesignet over mange timer kan bli spennende, spent på hvordan de skal holde gameplayet interessant og vi kommer til å aww`e over megafuggeln.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg bare håper de ikke driter seg ut og ender opp med et spill som siver avgårde i 13,4 FPS. SotC er sikkert bra, men jeg klarer bare ikke spille det.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg tipper nok ikke helt vilt når jeg tror den stakkars PS2-maskinen fikk kjørt seg ganske godt til tider i SotC. Forhåpentligvis blir ikke det et problem, men du vet vel aldri helt med PS3. Om de likevel skulle bæsje på seg her håper jeg det er pakket inn i like fengende gameplay som SotC, da er det nesten greit for meg.

Digga spillet til tross for frameraten, men jo.. det er vanskelig å plukkedet opp i dag uten å gnisse litt tenner mens jeg blir vant med det. Den holder seg i det minste stabilt raua :p
*har fortsatt fingrene krysset for en 720p-utgave med god framerate alá God of war Collection*

Det var nære på jeg måtte frem med en kasse hatorade. SotC er så bra at det er undervurdert!

Når det gjelder detta nye greiane kommer det selvfølgelig til å bli det beste spillet noensinne, ihvertfall håper jeg det (gjør ofte det). Leveldesignet over mange timer kan bli spennende, spent på hvordan de skal holde gameplayet interessant og vi kommer til å aww`e over megafuggeln.
Tipper den megafuggelen kommer til å stryke med på en helt jævlig måte. : (

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Nei! Nå begynte jeg å grue meg til det allerede.