ICO Selges (SOLGT)

#1
Jeg selger ICO til PS2 om noen gir meg en bra pris. Spillet er i papp cover og innholder manual og kunstkort som skal være i begrenset opplag vistnok.

Spillet er i bra stand og platen er ripefri.



EDIT: SOLGT
 
#2
Kjøper. Pris?
 
#10
Opprinnelig skrevet av PureChaos@11.10.2005, 18.12
Nei, sjekka egentlig ikke det :p Men da er jeg villig til å kjøpe jeg og. Name a price
267980​
Vel jeg er tilbudt 400,- så langt. Som jeg har sagt til folk på PM så komme jeg vel til å bestemme hvem som evnt får det ikveld. Så det er bare å si en pris.
 
#12
*blåser av støvet og koser med sin utgave og satser på at verdien vokser og vokser og vokser.... og vokser. Kanskje jeg selger min egen om ti år?*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Det er bare to kort i esken når du kjøper den i butikk også.
 
#16
Opprinnelig skrevet av Yetipants@12.10.2005, 12.27
Det er bare to kort i esken når du kjøper den i butikk også.
268177​
OK, fant den på ebay med fire kort flere steder så dermed trodde jeg det var standard. My bad :)

Men standen ser veldig bra ut så jeg må si at jeg har litt lyst på den ja. *Tenke* *Gruble*
 
#17
Opprinnelig skrevet av Lodin@11.10.2005, 17.07
Så utrolig sjeldent er det nå ikke, alikevel går det stort sett til høyere pris enn man rimlig kunne forvente.  :ehm...:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B...4124523-4599007
267958​
Men det var jo bare NTSC versjonene man finner til en slikk og ingenting. Det er PAL versjonen som er sjelden. Den lå jo på ca. £47 og oppover.
 

Lodin

Der Waaaah
#18
Som sagt PAL versjonen er ikke spesielt unik, men av en eller annen grunn går den for ekstreme priser. Virker som alle har bestemt seg for at den skal være så dyr pga. de prospekt korta og pappcoveret.
 
#19
Jeg har sett standard utgaven, uten papp cover og kort flere steder. Den papp utgaven er vel noe mer sjelden. Om den likevel er sjelden nok til å forsvare en såpass høyere pris er noe annet.
 
#20
Den koster kun 199 på Ica her hvor jeg bor. (haha, Ica og Ico....)

Edit:
Superutgaven altså. Skulle kjøpt det selv hadde det ikke vært fordi jeg ikke liker spillet noe særlig og har liten nok plass hvor jeg bor når jeg samler på filmer.