Igjen så går Spillegal forumet opp å ned i fart

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Altså jeg begynner å bli litt lei nå....det har vært bra her en stund nå men i den siste tiden så går forumet her tregt altså.

Sider kan komme med en gang for så å bli voldsomt trege....skjer dette for andre eller er det kun her det skjer?

Begynner å bli litt lei det nå...
 
#3
Det hang seg opp en bitte liten stund for noen strakser siden, men utenom det har jeg faktisk aldri hatt noen problemer med farta her.
 
#5
Opprinnelig skrevet av _LarZen_+13.10.2005, 23.26-->
Altså jeg begynner å bli litt lei nå....det har vært bra her en stund nå men i den siste tiden så går forumet her tregt altså.

Sider kan komme med en gang for så å bli voldsomt trege....skjer dette for andre eller er det kun her det skjer?

Begynner å bli litt lei det nå...
268841​
[/b]
Vet du hva jeg begynner å gå lei? Idioter som ikke leser/husker poster de selv har skrevet. Sjekk posten Sancti linket til og svaret jeg la til der. Om du er for dum til å klare det, la meg sitere;

<!--QuoteBegin-Elfkin
@29.08.2005, 14.08
..og dersom det er noe teknisk dere vil klage over så send en PM, så kan vi se hva vi får gjort, men for guds skyld; gi meg info om browser, linje, isp, osv. Hvis ikke får jeg ikke feilsøkt noe.
256075​
Dette høres kanskje krass ut, men jeg er trøtt og lei av folk som syter og klager uten å høre på hva jeg sier.
 
#6
Opprinnelig skrevet av Elfkin+14.10.2005, 02.56-->
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@13.10.2005, 23.26
Altså jeg begynner å bli litt lei nå....det har vært bra her en stund nå men i den siste tiden så går forumet her tregt altså.

Sider kan komme med en gang for så å bli voldsomt trege....skjer dette for andre eller er det kun her det skjer?

Begynner å bli litt lei det nå...
268841​
Vet du hva jeg begynner å gå lei? Idioter som ikke leser/husker poster de selv har skrevet. Sjekk posten Sancti linket til og svaret jeg la til der. Om du er for dum til å klare det, la meg sitere;

<!--QuoteBegin-Elfkin
@29.08.2005, 14.08
..og dersom det er noe teknisk dere vil klage over så send en PM, så kan vi se hva vi får gjort, men for guds skyld; gi meg info om browser, linje, isp, osv. Hvis ikke får jeg ikke feilsøkt noe.
256075​
Dette høres kanskje krass ut, men jeg er trøtt og lei av folk som syter og klager uten å høre på hva jeg sier.
268886​
[/b]
Ser du er i medlemsgruppe Ansvarlig, tenkt litt før du slenger dritt. Du får bare Spillegal til å virke som den er styrt av kjepp høye barn.

Vet faktisk ikke hvem som er sjef for dette forumet jeg. Hvem er det?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Endre.
Og les posten til Elfkin, for helvete. Det er han som styrer den tekniske biten og han er faktisk ikke synsk. Når du bare skriver "forumet går tregt" kan årsaken være alt fra at du kjører tredve torrents og Limewire samtidig til at du er fanget i en tidsboble der alt går tregere.
 
#8
Slenger dritt? Det er du som maser om noe du har fått svar på tidligere. Var det noe vits å lage dette emnet? Nei, for svarte satans svingende!

Jeg forstår godt hvorfor Elfkin er oppgitt ...

Edit: Myntet på Herr Larsen.
 
#9
Herregud for en gjeng drittunger. Altså er dere så sutrete å sære at dere ikke klarer å svare på en vanlig måte eller?

Er jo bare satan i helvete og idioter og faen i helvete som kommer ut av gapa hølet deres jo! Bare negativt piss hele forbanna tiden.

Hva er det som feiler DERE?

Jeg trodde min topic som jeg skrev tidligere var bort for jeg så ikke den nedover i lista over topic her slik.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Du kødder nå, ikke sant? Du mener ikke alvorlig at du tror vi med en gang vet hva som er feil og kan hjelpe deg? Og du skjønner at det må overnaturlige evner til for å få til noe sånt, ikke sant? Flott. :)
 
#11
Opprinnelig skrevet av _LarZen_+14.10.2005, 23.43-->
Er jo bare satan i helvete og idioter og faen i helvete som kommer ut av gapa hølet deres jo! Bare negativt piss hele forbanna tiden.
269107​
[/b]
DOBBELMORAAAL! ^_^
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@14.10.2005, 23.43
Jeg trodde min topic som jeg skrev tidligere var bort for jeg så ikke den nedover i lista over topic her slik.
269107​
... Og derfor måtte du være ekstra ubrukelig og lage et nytt emne selv om du allerede hadde fått svar tidligere?
 
#12
Poenget er vel neppe svaret i seg selv. Men måten man blir svart på inne i "varmen" hos Spillegal.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Unnskyld meg, men han fikk svar som fortjent.
 
#14
Vel jeg må si jeg er utrolig skuffet over "ledelsen" på dette forumet for dere viser totalt ikke noe tegn på at dere passer til nettopp dette. Og hvorfor skal jeg gidde å bruke tid på å poste ting å tang her slik om en spør om noe feil eller sier noe stygt om Nintendo så får en slengt noe så utrolig med dritt i tryne.

Og noen av dere er faktisk godt opp i 20 åra....skremmende.

Jeg stikker herved over til et annet forum som blir styrt av litt mere modne mennesker en det som er her i Spillegal.no

Veldig kjedelig for det er mange her som er veldig koselige, men som sagt "ledelsen" her er helt latterlig. Og trenger å bli skiftet ut av "voksne" mennesker.

Adios
 
#15
Joda, de gikk nok litt langt med ordbruken, men jeg forstår dem godt også. Du har fått tydelig svar tidligere, og når du klager igjen uten å oppgi noe av informasjonen som Elfkin trenger for å finne ut hva som er galt, skjønner jeg godt at folk blir oppgitt. Det kan lønne seg å følge med i sine egne emner, eventulet prøve å huske på hva du blir fortalt. ;)
 
#16
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@14.10.2005, 23.05
Vet faktisk ikke hvem som er sjef for dette forumet jeg. Hvem er det?
269098​
Endre og Shadar sjef for SG, mens Sancti er forumsjef.
 

Sancti

Terrorkatt
#17
Jeg vil gjerne vite hva jeg ellers skulle gjort. Jeg sitter ikke her med noen magisk knapp som får forumet til å gå raskere, hva vil du jeg skal svare?

Jeg kan godt se at folk blir lei av det, men det er nokså irriterende med slike emner som dukker opp mer enn én gang, for eksempel "msn er ustabilt hos meg, er det det hos dere?", og så skal 10 stykker svare at msn ikke virker hos dem, og så skal 15 stykker svare at det virker hos dem. Det er ingenting vi kan gjøre med det, og vi har heller ikke behov for å vite om det. På samme måte er det med forumhastigheten - det har blitt klaget på gjentatte ganger før, og det har ikke noen hensikt å lage et nytt emne hver gang. Det er som sagt ikke noe jeg kan gjøre her og nå for å få den endret. Ta det opp med den som er ansvarlig for det tekniske, og spør ham hva årsaken kan være. Sannsynligvis er det ikke noe han heller kan gjøre med det.


Og:

Vel jeg må si jeg er utrolig skuffet over "ledelsen" på dette forumet for dere viser totalt ikke noe tegn på at dere passer til nettopp dette.
Jeg stikker herved over til et annet forum som blir styrt av litt mere modne mennesker en det som er her i Spillegal.no
men som sagt "ledelsen" her er helt latterlig. Og trenger å bli skiftet ut av "voksne" mennesker.
Igrunn finner jeg meg ikke i å bli kalt ubrukelig så lenge jeg har oppført meg slik jeg anser for å være nogenlunde akseptabelt, så du kan forsåvidt bare dra din kos.
 
#18
Litt av problemet er jo at enkelte svarer bare litt for frekt konstant. Tviler sterkt på at dere snakker slikt til folk face to face slik som dere skriver her. Og nå snakker snakker jeg ikke om deg Sancti bare så det er sagt. Vet ikke hvordan det funker på østlandet, men her får folk et slag på trynet for mindre hvis du kommer og slenger med leppa når man tar opp noe.

Utøve litt mer høflighet hadde bare ikke skadet selv om man er totalt uenig. Synd at Larzen stakk selv om han han ikke trengt å maset om hastigheten på siden så mye.

Vær snille mot hverandre :kos: :p
 
#19
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@15.10.2005, 13.16
Vel jeg må si jeg er utrolig skuffet over "ledelsen" på dette forumet for dere viser totalt ikke noe tegn på at dere passer til nettopp dette. Og hvorfor skal jeg gidde å bruke tid på å poste ting å tang her slik om en spør om noe feil eller sier noe stygt om Nintendo så får en slengt noe så utrolig med dritt i tryne.

Og noen av dere er faktisk godt opp i 20 åra....skremmende.

Jeg stikker herved over til et annet forum som blir styrt av litt mere modne mennesker en det som er her i Spillegal.no

Veldig kjedelig for det er mange her som er veldig koselige, men som sagt "ledelsen" her er helt latterlig. Og trenger å bli skiftet ut av "voksne" mennesker.

Adios
269207​
Du er godt oppi 20 åra du også. Kan ikke akkurat se at du er mer voksen enn alle andre her. Bare klapp igjen og fortsett som du pleier. Og hvorfor tar du fram det med Nintendo? Har du fått "kjeft" fordi du har sagt noe negativt om Nintendo kanskje? Litt må du tåle. Voks opp kanskje? Det er flere her som har fått masse dritt slengt til seg opp gjennom åra, har de stukket av? Nei, de er her fortsatt. Sier litt om deg.
 
#20
Opprinnelig skrevet av _LarZen_+14.10.2005, 23.05-->
Opprinnelig skrevet av Elfkin@14.10.2005, 02.56
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@13.10.2005, 23.26
Altså jeg begynner å bli litt lei nå....det har vært bra her en stund nå men i den siste tiden så går forumet her tregt altså.

Sider kan komme med en gang for så å bli voldsomt trege....skjer dette for andre eller er det kun her det skjer?

Begynner å bli litt lei det nå...
268841​
Vet du hva jeg begynner å gå lei? Idioter som ikke leser/husker poster de selv har skrevet. Sjekk posten Sancti linket til og svaret jeg la til der. Om du er for dum til å klare det, la meg sitere;

<!--QuoteBegin-Elfkin
@29.08.2005, 14.08
..og dersom det er noe teknisk dere vil klage over så send en PM, så kan vi se hva vi får gjort, men for guds skyld; gi meg info om browser, linje, isp, osv. Hvis ikke får jeg ikke feilsøkt noe.
256075​

Dette høres kanskje krass ut, men jeg er trøtt og lei av folk som syter og klager uten å høre på hva jeg sier.
268886​
Ser du er i medlemsgruppe Ansvarlig, tenkt litt før du slenger dritt. Du får bare Spillegal til å virke som den er styrt av kjepp høye barn.

Vet faktisk ikke hvem som er sjef for dette forumet jeg. Hvem er det?
269098​
[/b]
Jeg kan enda ikke se at du har skrevet noe om hvordan browser du bruker eller lignende. Er det da så rart jeg har en litt krass tone? Når folk klager over noe jeg styrer med og i tillegg forventer at jeg skal være tankeleser syntes jeg jeg har rett til å referere til tidligere poster som er NØYAKTIG lik denne uten at du har rett til å bli no særlig sur.

Men til tross for dette velger jeg og heve meg å beklage for at jeg hadde en krass tone og du kanskje oppfattet det feil, men husk på dette til neste gang; Folk er ikke tankelesere og dobbeltposter er sjeldent veldig populært på forum.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.