IGN kjøpt opp

Kilik

Lokal moderator
#2
Tja, $650 mill. er vel ca...OVER 4 MILLIARDER KRONER! For en nettside om TV-spill!?

Men jeg tror ikke det er noen fare for at IGN skal miste sin integritet selv om de havner inn i det store, skumle Murdoch-konglomeratet. De har nemlig null integritet fra før i mine øyne...
 
#3
Opprinnelig skrevet av Kilik@08.09.2005, 22.58
Men jeg tror ikke det er noen fare at IGN skal miste sin integritet(...)
Holdt på å sette sette Café-cookien i halsen her. Så oppdaget jeg at du hentet deg fint inn i neste setning.
 
#4
Der har du fremtiden til spillegal. Bli store og selge oss til første og beste kommersielle selskap som vil ha oss :p
 
#5
Det prøvde vi en gang og, men endte opp med å la Endre ta over. w00t!
 
#7
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis+09.09.2005, 00.16-->
<!--QuoteBegin-Kilik
@08.09.2005, 22.58
Tja, $650 mill. er vel ca...OVER 4 MILLIARDER KRONER! For en nettside om TV-spill!?
259632​
Pluss en nettside om film/DVD og ... biler? Og en nettbutikk?
259675​
[/b]
... og 'babes'. :p

Meh, IGN kan selge seg på gata for en tier for alt jeg bryr meg. De har absolutt ingen troverdighet fra min side.
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Og Myspace... men det er alikevel bæsj å betale så mye for noe som i praksis er de mest ræva sidene på hele nettet. Får i det minste håpe at de nå blir fair and balanced. :p
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#10
Er det ikke bare snakk om aksjeoppkjøp?

Tviler på at det blir noen revolusjon, IGN forblir nok bæsj og eierene venter på at kursen skal stige.
 
#11
Kan noen forklare meg hvorfor akkurat IGN er bæsj?
 
#12
Ja, kan noen fortelle hvorfor IGN er bæsj!! Er det noe mer bæsj enn andre sider på nettet?