Z zero Medlem 9 Des 2010 #1 9 Des 2010 #1 Ønsker å kjøpe Ikaruga til GameCube. Om noen vil bli kvitt den så legg igjen pris her.
Buggz Jævla Buggz Medlem av ledelsen 9 Des 2010 #2 9 Des 2010 #2 Mitt første spill til Gamecuben faktisk, men jeg kan forsåvidt kvitte meg med den. 200 + frakt, evt. hentes i Drammen eller Asker.
Mitt første spill til Gamecuben faktisk, men jeg kan forsåvidt kvitte meg med den. 200 + frakt, evt. hentes i Drammen eller Asker.
Z zero Medlem 9 Des 2010 #3 9 Des 2010 #3 Buggz skrev: Mitt første spill til Gamecuben faktisk, men jeg kan forsåvidt kvitte meg med den. 200 + frakt, evt. hentes i Drammen eller Asker. Klikk for å utvide... Er spillet i god stand med tanke på riper osv?
Buggz skrev: Mitt første spill til Gamecuben faktisk, men jeg kan forsåvidt kvitte meg med den. 200 + frakt, evt. hentes i Drammen eller Asker. Klikk for å utvide... Er spillet i god stand med tanke på riper osv?
Buggz Jævla Buggz Medlem av ledelsen 10 Des 2010 #4 10 Des 2010 #4 Spillet er tatt godt vare på, skiva er i ripefri mint condition og coveret er så fint som man får et syv år gammelt spill.
Spillet er tatt godt vare på, skiva er i ripefri mint condition og coveret er så fint som man får et syv år gammelt spill.