Ikke lenge til The Getaway 2

#1
Oppfølgeren til The Getaway, kalt Black Monday, blir forsinket i USA, men på denne siden av atlanteren vil det fremdeles slippes i november. The Getaway: Black Monday slippes som en ekslusiv tittel kun til PlayStation 2.
Spillopplegget blir noe av det samme som i originalspillet, men du vil denne gangen kunne styre tre ulike karakterer i spillet og det blir enda flere oppdrag som vil blande både skurk- og politielementer. Handlingen finner sted, som i eneren, i den engelske underverdenen.

Skjermbilder til The Getaway 2

Gamespots forhåndstitt fra 12. mai
 
#2
Jeg likte ener'n ganske godt og syns ikke at kontrollen er så ræva som alle skal ha det til. Men det hadde null replay value, så jeg solgte det. Kjøper jeg Black Monday? Det skal man ikke se bort fra.
 
#3
Jeg må nok innrømme at jeg likte The Getaway veldig godt, og er en av de få spillene jeg følte at jeg aldri fikk helt nok av og ville ha mer etter å ha rundet spillet. Nå som The Getaway 2 er på vei kan det hende jeg plukker det frem igjen og prøver meg igjennom byen. Kontrollen hadde sine problemer, men det var ikke så ille som man skulle ha det til (omtrent som med Driv3r). 2'eren har mye å leve opp til, samtidig som det har et veldig stort potensiale til å bli langt langt bedre enn det første, nettopp på grunn av tekniske problemer og bugs.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Jeg tror jeg har funnet det ene ordet som beskriver mine følelser for dette spillet best: Meh.
Det ser lissom helt... straight ut. Dystre, grå, kjedelige omgivelser, mer av det samme, ikke noe nytt eller interessant som gjør det verdig et kjøp.
Meh.
 
#5
Dette spillet frister ikke på noen måte etter storpill som Fabl og Gta: San Andreas kommer. Det virker rett og slett for likt eneren som jeg synes fort ble ganske kjedelig.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#6
Dette er ikke noe jeg ser fram til akuratt. Etter at 1'ern skuffa veldig.
Kommer nok til å bli rimelig sidesatt, når Gta: San Andreas kommer...
1'ern er vel ett av det klareste eksemplene på over-hype.
 

Kilik

Lokal moderator
#7
Har knapt blitt mer skuffa over et spill enn The Getaway. Forhåpentligvis klarer de å rette opp inntrykket i Black Monday. Mulig jeg går til anskaffelse, meg jeg ikke tror det engang kan måle seg med San Andreas som kommer en måned før.
 
#8
Husker godt de første bildene vi fikk av The Getaway.
Grafikken var noe av det beste jeg har sett, men resultatet
var noe heeeeelt annet. Noen som husker dette?
 

Kilik

Lokal moderator
#9
Ja...

En av de første bildene fra The Getaway 1. Omtrent 10 ganger penere enn sluttresultatet...
 
#10
Wow, den grafikken var jo faktisk bra. Det irriterte meg vanvittig at man ikke fikk vite noe om at man kunne lade opp helse ved å lene seg intill veggen. Husker jeg slet som bare det i starten. Jeg gadd ikke å spille det ferdig engang, og byttet det bort mot FFX. Tror nok ikke jeg kommer å gå til innkjøp av etterfølgeren, nei... Selv om settingen var kul.