Import PSX-spill på PS2

#1
Endelig fikk jeg Final Fantasy Chronicles i posten. Av en eller annen grunn regnet jeg med at SwapMagic 3.6 klarte å kjøre NTSC-U/C-spill på min PAL-PS2 Slim. Dette var grusomt feil. Er det noen måte å få kjørt import PSX-spill uten å modde eller kjøpe en NTSC PSX?

Jeg vil spille nååååå :grine:
 
#2
Endelig fikk jeg Final Fantasy Chronicles i posten. Av en eller annen grunn regnet jeg med at SwapMagic 3.6 klarte å kjøre NTSC-U/C-spill på min PAL-PS2 Slim. Dette var grusomt feil. Er det noen måte å få kjørt import PSX-spill uten å modde eller kjøpe en NTSC PSX?

Jeg vil spille nååååå :grine:
[/b]


Jeg har modda og da funker slikt fint.... så det funker iværtfall.

Da vet du det!

Lykke til!
 
#3
Takk for det :) Da vet jeg det, om det ikke skulle være noen annen utvei. Hørte bare at det ikke var noe særlig å modde Slim, fordi den hadde dårlig kjøling var det mange som ble ødelagt. Men de har kanskje forbedret dette?
 
#5
Hmm, hvor lenge har du hatt den? Har du hatt den lenge uten problemer går det nok greit. Da kan jo jeg vurdere å modde og.
 
#6
Kjøpte den i desember. Helt ny. Det går som oftest greitt, men av og til får jeg en slags error beskjed om å sette inn PS2 format disc, spiller ingen rolle om spillet er PAL eller NTSC, men det løser jeg enkelt ved å trykke på reset og så virker det. Skjer bare en sjelden gang.
 
#7
Det høres jo greit ut, så lenge det ikke er problemer med temperaturen så :)

<strike>Okay, noen i Sandefjord som har lyst til å modde?</strike>

EDIT: Yay, fant akkurat ut om et program som heter Breaker Pro, som visstnok skal spille import PSX-spill på PS2. Fungerer på samme måte som SwapMagic.

Kanskje det er gammelt nytt, men det er nytt nytt for meg :) Så vet dere det, om noen lurte.