in game battlefield modern combat filmer

D

Deleted member 91

Gjest
Fy faen, dette så grisetøft ut. Får håpe at det greier å holde framerate'n online. Dette er eksklusivt til PS2, eller?

Dette så mye bedre ut enn jeg hadde trodd. Tror nesten jeg får skaffe meg dette spillet når det kommer ut...

Opprinnelig skrevet av Baronen@03.06.2004, 14.56
Fy faen, dette så grisetøft ut. Får håpe at det greier å holde framerate'n online. Dette er eksklusivt til PS2, eller?
håper at de holder fps når det kommer online, foresten har du video game cta avatar ?

D

Deleted member 91

Gjest
Leo fra Videogame Cats som stjernen i Resident Evil: Toronto er avataren min, ja. Siggen er også sitat fra ham.
Men, vet du om det er PS2-eksklusivt?

er dette det samme som gikk under navnet "battlefield 2" ?
for det skulle vist være ps2 eksklusivt.
håper det kommer til data, ellers må jeg kjøpe meg bredbånds adapter til ps2 også :D

Battlefield 2 er til PC, Battlefield: modern combat er til PS2. Men det er nesten samme opplegg uansett. Tørklehuer mot Amerikanere begge spillene

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Har du ikke sett den "geniale" filmen Three Kings, gutt?

Eggvarmere?

Mandark: Har sett Three kings. Men det er lenge siden og jeg husker i hvertfall ikke noe om de forskjellige kalle navnene.

Men en bra film var det, husker jeg. ;)

Uansett så kommer det iallefall til xbox også. Iallefall det jeg forsto ut fra MS/EA greiene fra E3, hvor EA skulle starte å satse på xbox live også.