InFamous [PS3]

Drauden

SGs kollektive lillebror
#21
Jeg misforsto den gangen jeg leste om det. Det kommer også til PS3, så jeg er blitt usikker på hva jeg vil ha nå. Det gjenstår vel bare å høre noen meninger før man bestemmer seg. Jeg tror de som hadde bestilt InFamous fikk betaen 3. mai.
 

Lodin

Der Waaaah
#22
Her, ni minutter med en som spiller det. Selve akrobatikken er i praksis Sly Cooper så jeg begynner faktisk å bli veldig interesert.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#25
Så akkurat denne videoen, og må si jeg har fått øya litt mer opp for det nå, ihvertfall til den grad at jeg klarer å skille det fra Prototype. For meg var akrobatikken og friheten til å gå hvor faen du vil by far det kuleste ved Crackdown, så jeg blir ganske gira når jeg ser de har brukt god tid på å få en fin flyt i klatringa og alt det der. Jepp jepp.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#27
Motherfucker, det er tomt og du visste det. Dø i en brann (og så post inntrykk av demoen her).
 
#32
Ble ikke kjempeimponert av demoen. Kontrollen var veldig god, og navigeringen kan absolutt bli spillets styrke, men da må det være en grunn til å utforske byen som i demoen framsto som utrolig døll og lite innholdsrik. Kampdelen av spillet var veldig kaotisk, med lite dybde forbi det å spamme det riktige angrepet til riktig tid. Man føler seg ganske bad ass når man komboer sammen masse drap imens man spretter mellom hustak, og det var absolutt rom for å leke seg, men om ikke oppgraderingssystemet er pacet bra nok vil det garantert bli veldig dølt veldig fort. De fire oppdragene i demoen var av varierende kvalitet, men ingenting som imponerte. Det virka å være ganske grei variasjon i fiendene, dog, så det var litt taktikk i hvilken fiende som måtte prioriteres i minste. Presentasjonen var gjevnt over usjarmerende, og grafikken plagdes av pop ups, litt droppende frame rate og ingen anti aliasing så vidt jeg kunne se.

Er muligens veldig negativt innstilt nå, men jeg kan egentlig ganske lett forestille meg at spillet kan bli bra, om det har en eller annen hook som man ikke får med seg i demoen. Kanskje det blir veldig vanedannende å oppgradere karakteren sin, eller kanskje det er noe til utforskingen av byen som gjør det til en fin opplevelse? Jeg så ingenting i Crackdown etter å ha prøvd demoen, men det skal ifølge flere folk jeg stoler på være veldig bra lell. Får håpe det er casen med dette også..
 

Lodin

Der Waaaah
#34
Hvor awesomt er BluRay? Så awesomt at det ikke er plass til engelsk lydspor på utgaven som skal selges i Frankrike, Tyskland og Spania og sånn. Det neste blir vel at vi får en egen utgave med bare svensk, dansk og finsk her i Norge. =D
 

Lodin

Der Waaaah
#35
Også en bobbelpost fordi det kommer demo i kveld, ihvertfall i USA. Pass på at du har konto i tilfelle Sony vil ha ufrivillig samkvem med Europa igjen.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#37
Startet nedlastingen ca. tjue sekunder siden. Oppdaget akkurat hvor mye jeg gleder meg til å teste det ut. :)
 
#38
Kjenner jeg synes det er veldig bedritent at jeg ikke rekker å teste den før trening. Men da har jeg noe å glede meg til når jeg kommer hjem i allefall. Dette er en av de spilla jeg har sett mest frem til, og absolutt noe som var i bakhodet når jeg kjøpte PS3.

Edit: Ghaaa! Hvorfor måtte internett kødde seg til akkuratt nå???
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#39
Hadde akkurat en god halvtime med demoen. Veldig gøy å zappe crackheads selv om det ikke virket som om det var noe ragdoll. Det var lett å styre, noe som er veldig viktig i kaotiske spill som dette. I motsetning til Morbo synes jeg byen var veldig gjennomtenkt og interessant.

Det står vel mellom InFamous og Prototype, nå som Bionic Commando ble slaktet av diverse spillmagasiner.