Infotråd: Spillegaltreff 2

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg vet ikke om jeg poster dette på riktig sted, men angående at Tekken 5, er antagligvis hos enkelte personer her som har bestilt ntsc(, eller lastet ned :p) og nytt.

Så synes jeg at du det burde bli en Tekken 5 turnering på treffet.

Vet ikke hva resten synes men..

oma

Village Drunk
er det femte mars det skjer? hvor ofte er det spilltreff? kunne gjerne tenkt å være med (selv om jeg har klaget på visse tin erhem...men jeg hadde ikke brydd meg om folk hadde drukket eller ei, liker bare ikke prinsippet) når er neste igjen?

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
De forekommer ved visse intervaller. Er vel ikke helt godt å si, dette blir jo bare det andre. Så det er vel ikke helt noen planer for når et tredje kommer til å være, er det vel?

Tror ikke alkohol hadde blitt noe problem, ser bare for meg at foreldrene finner det ut på en eller annen måte. Da blir det hvertfall ikke noe treff på meg, nei.

Da er det kanskje bedre å forklare dem det før man eventuelt drar? Hvis de oppdager det og ikke liker det, hva er da sjansen for at du får dra igjen? Hvis du klarer å overbevise dem om at det bare er personer over 18 som får kjøpe alkohol, og at det vil bli begrenset på grunn av alt det dyre utstyret, så har du kanskje en sjanse til å få dra dit flere ganger.
Det finnes sikkert en eller annen ansvarlig som engstelige foreldre kan ringe og snakke med.

Jeg tviler på at samtlige medlemmer på forumet forvandler seg til tohodede monstre så fort de tar noen øl, revan. Folk er ansvarlige for at alle har det fint, og dermed blir det neppe problemer. Du kan vurdere å ta med deg kniv og pepperspray hvis fjortisfylla til eivind og baronen tar HELT av.

C

Chaz

Gjest
Det gikk iallfall bra selv om det var salg av alkohol sist, så jeg vil ikke tro at det skal bli verre nå.

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av Revan@28.02.2005, 17.06
Tror ikke alkohol hadde blitt noe problem, ser bare for meg at foreldrene finner det ut på en eller annen måte. Da blir det hvertfall ikke noe treff på meg, nei.
182904​
Har sagt det før, og sier det igjen:
Om foreldre er skeptiske og/eller har spørsmål angående miljøet på "treffene", og du eller andre ikke er sikre er det bare å ta kontakt. pm fungerer jo, men er alltids mulig å få kontakt på telefon også.

Lodin

Der Waaaah
Forøvrig kan man jo nevne for foreldra at det er folk godt opp i midten av 20 åra på dette treffet og. Riktignok disse som kommer til å drikke, men men.
Jeg regner ihvertfall med at det ikke blir noen fjortissfyllefest der akkurat. :tommelopp:

EDIT: Foresten snart på tide å planlegge togturen fra Oslo? Hvem andre er det som skal kjøre jernhest?

EagleJin

Bear Necessity
Lodin: A pleasure ;)
Flere som vil henge på?

Alice: Hmm.. Tror vi gikk rundt 10:00..

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Revan@28.02.2005, 17.06
182904​
Greit, greit. Det er oppfattet. Du har sagt det fem ganger i dette emnet allerede.

Les: hold kjeft for faen.

Status
Stengt for ytterligere svar.