Infotråd: Spillegaltreff 2

Status
Stengt for ytterligere svar.
Når det gjelder mat, kan sikkert gulpe opp noe..

:confused:

Opprinnelig skrevet av SortUlv@02.03.2005, 18.02
Jeg har 500kr. igjen å leve for. Og jeg vil ikke ta imot penger fra noen. Da føler jeg meg som både en snylter og som en tigger.
183997​
Jasså? Hm... I så fall skylder jeg deg 110 kr..

Hvis det ikke var for at jeg betalte lappen og diverse andre regninger i forrige uke, så hadde jeg gitt deg penger. Er det virkelig ingen mulighet for at du kan komme?

Jeg trenger penger å leve av frem til lønning. Jeg vil, og skal ligge på pluss-siden når kommende lønning forfaller. Dessuten skylder du meg ingenting. :)

Det kommer da et nytt spilltreff, folks. Jeg er da ikke viktig?

D

Deleted member 91

Gjest
Jooo. Vær nå høflig og la de halv-fremmede spandere Lillestrøm-tur på deg, nå. :mad:

Nabbe

Har fin hatt.
Redigert:

Jeg havnet visst bak Baronen...

... =D

Sortulv, vi alle har utfordret deg i div. spill inkl. pengebeløp til de som måtte vinne..... Du er jo så gærn med Ken og Jin det ikke er mulig :p Hvis jeg husket riktig på chars da? Da kan du ta pengene våres med ett godt smil.. Hehe..

Men uansett trist at du ikke kan komme... Jeg som skulle vise jeg fortsatt prøver å ta deg igjen på håret... Så kunne du sagt jeg var flink.. Så... ja...

Jeg får snike meg bort til deg på TG ;)

Ja, men navnelapper er også greit for oss som ikke gidder å printe ut avataren eller skifter ofte. Samtidig er det lettere å lese enn å kjenne igjen avatarer til folk.

Eller så kan man leke høflig og kanskje spørre om det, istedenfor å gjemme seg rundt ett hjørne og bare tenke; "Ååååja, det er Baronen" :p Just an example :p

EDIT: Man skal ærlig inrømme det hadde blitt morro med .gif på t-skjorta :p lol tragisk av meg

Opprinnelig skrevet av NukleuZ@02.03.2005, 21.22
Eller så kan man leke høflig og kanskje spørre om det, istedenfor å gjemme seg rundt ett hjørne og bare tenke; "Ååååja, det er Baronen" :p Just an example :p

EDIT: Man skal ærlig inrømme det hadde blitt morro med .gif på t-skjorta :p lol tragisk av meg
184167​
tankte akuratt på det samme når jeg leste det.

ja, også har vi de som skifter avatar 3 ganger i uka.
husker navn mye bedre enn avatarer, og det er letter å skrive
navnet sitt på en lapp enn å printe ut et bilde av avataren.

ja, det er masse man må styre med før et treff :usikker:

Opprinnelig skrevet av Alexander@03.03.2005, 15.48
Luthien: Kommer du til å skifte ofte under treffet?
184517​
Eh? Nei. :)

Det jeg mente var at noen skifter avatar ofte, så det kan være problematisk å å linke avatar til navn. Selv har jeg hatt tre på 8 måneder og jeg vet ikke om det er så lett å huske da. Forstår du?

Du skiftet 2 ganger den fredagen vi spiste pizza. Jeg synes han kom med et logisk spørsmål.

Opprinnelig skrevet av SortUlv@03.03.2005, 16.14
Du skiftet 2 ganger den fredagen vi spiste pizza. Jeg synes han kom med et logisk spørsmål.
184540​
Før middagen! Og da hadde jeg gått i de andre klærne i hele den fredagen.. Det var uansett en misforståelse, glem det nå.

EagleJin

Bear Necessity
SortUlv: WAAAH! Du må komme! Hva skal DE gjøre da? :(
Tilbudet mitt står fremdeles ;)

Status
Stengt for ytterligere svar.