Infotråd: Spillegaltreff 2

Status
Stengt for ytterligere svar.
Opprinnelig skrevet av Shigsy@04.02.2005, 17.32
Jeg har veldig lyst til å komme, men er ikke helt sikker på om jeg kommer enda. Det hele kommer an på om jeg får med meg en kamerat. Gidder ikke ta den lange turen uten selskap. Så Akuma, pliiiiiiiis... !  :flau:
173103​
Jeg gjør alt som står i min makt for å overtale mamma til å gå, men du vet hvordan det er ... Hun trenger laaaang tid på å bestemme om jeg får lov til noe så "farlig" som å reise uten voksne, dvs folk over 40.

Opprinnelig skrevet av Akuma+04.02.2005, 20.25-->
<!--QuoteBegin-Shigsy
@04.02.2005, 17.32
Jeg har veldig lyst til å komme, men er ikke helt sikker på om jeg kommer enda. Det hele kommer an på om jeg får med meg en kamerat. Gidder ikke ta den lange turen uten selskap. Så Akuma, pliiiiiiiis... !  :flau:
173103​
Jeg gjør alt som står i min makt for å overtale mamma til å gå, men du vet hvordan det er ... Hun trenger laaaang tid på å bestemme om jeg får lov til noe så "farlig" som å reise uten voksne, dvs folk over 40.
173187​
[/b]
Ok, men vi har heldigvis god tid enda. ;)

Hva skjer vis noen tenner på lokalet?
Bare sånn plustelig?

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
jeg kan munn til munn metoden :ler: håper bare jeg ikke får bruk for det!!! tror det var en brannslukningsapparat der sist... kjipt med så mye dyrt utstyr da :(

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@04.02.2005, 19.20
bare ikke drikk for mye øl.... tror det ble en smule for mye på noen sist gang :ler:
173150​
Nå skal du høre her din miserable homo, om du slår ut håret mer og tar deg et par selv, blir alt morsommere. Så join Martins quest i å drikke seg mest usjarmerende full. Hvem var det som ropte og lo høyest sist, hæ? Fram til første toget om morran? Til alles store skrekk? Me, baby, me!

Frykt 5. mars.

Jeg kommer hvis jeg har råd til øl, kebab og brus i tillegg til inngang og togreise. Spilltreff uten litt innabords? Det sku' tatt seg ut. =D

Jeg kan ta med 2 xboxkontroller hvis dere trenger det.

Opprinnelig skrevet av Gateway666+07.02.2005, 05.13-->
<!--QuoteBegin-Grønn Zebra
@04.02.2005, 19.20
bare ikke drikk for mye øl.... tror det ble en smule for mye på noen sist gang :ler:
173150​
Nå skal du høre her din miserable homo, om du slår ut håret mer og tar deg et par selv, blir alt morsommere. Så join Martins quest i å drikke seg mest usjarmerende full. Hvem var det som ropte og lo høyest sist, hæ? Fram til første toget om morran? Til alles store skrekk? Me, baby, me!

Frykt 5. mars.
174042​
[/b]
Jeg er for ung for å drikke! :svette:

Opprinnelig skrevet av Alice+30.01.2005, 16.09-->
<!--QuoteBegin-SulkyIce Dude
@30.01.2005, 02.23
Jepp, må få med meg noe av de gamle på lag med meg ( Når jeg mener gamle  19 ++)

Viva La Asker :kul:
170934​

Nande dattebayo??? Asker? Der bor jeg og... :flau:
171143​
[/b]

Jeg bor ikke veldig langt i fra deg. Jeg bor også på Vettre :kul: :tommelopp:

Hvileskrenten 15 ved Shell stasjonen for å være helt presis. ^_^

Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude+08.02.2005, 15.13-->
Opprinnelig skrevet av Alice@30.01.2005, 16.09
<!--QuoteBegin-SulkyIce Dude
@30.01.2005, 02.23
Jepp, må få med meg noe av de gamle på lag med meg ( Når jeg mener gamle  19 ++)

Viva La Asker :kul:
170934​

Nande dattebayo??? Asker? Der bor jeg og...
171143​

Jeg bor ikke veldig langt i fra deg. Jeg bor også på Vettre :kul:

Hvileskrenten 15 ved Shell stasjonen for å være helt presis. ^_^
174567​
[/b]

Jay.
Jeg bodde i Åbyfaret før, men så flytta jeg til Heggedal.
Kult at det er så mange fra Vettre.

:totomleropp:

Status
Stengt for ytterligere svar.