Infotråd: Spillegaltreff 2

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg håper Dodraugen kommer. Hvis han ikke kommer drar vi hjem til han og fortsetter festen der.

Btw, jeg vet hvor du bor Knut. Beware!

Men ingen må spille med de søte jentene! Da klarer ikke jeg å banke opp ... :flau:

Baronen er HOMO!!!!!11

Måtte bare få det ut. Eller, han er hetro hvis jeg kan sitte på med han opp til spilltreffet. Men hvis ikke så kommer jeg til å TOTALT overse han på spilltreffet!

HOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMO

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Alle vet at det er Maxi som er buttonmasher's dream.
Og Baronen er faktisk fysisk umulig å overse totalt. Bare en liten heads up.

Er det en offisiel oversikt over forskjellige spill kompoer o.g.l noensted her på forumet?

Alle vet at Raphel er søppel. Alle vet at Maxi ikke er for button mashere fordi han er så utrolig lett å punishe når han går inn i stancene sine. Alle vet at jeg ikke kommer på spilltreffet og eier dere alle med Yoshi :konge:

Spawn er forresten den eneste konsollkarakteren som er noenlunde balansert. Link er søppel og Heihachi har strings som knuser mekanikken i spillet til helvette. Spawn har fireballs ( som forresten er meget godt egnet til å sende noober til wherever spawn is these days, og er ellers en likandes kar selv om levitation er forbanna lett å punishe.

Jeg har tvangstanker. Som bare faen.

Men tingen er, at når jeg ser på Jinzos avatar, så ser jeg for meg at penisen inne underbuksa er bøyd. Dere skjønner hva jeg mener. Ubehagelig å være i en folkemengde mens penisen ligger skjevt. Jeg føler det som om min penis er skjev også. Når mor skifter bleier på lillebroren som er 2 år, så tenker jeg at han lille dings ligger skjevt. Det er rett før jeg stapper hånda neid og retter den opp igjen.

.. ehm, ja. Jeg måtte bare få det ut. God kveld.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Revan: TOO MUCH INFORMATION.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Revan@10.02.2005, 23.33

Men tingen er, at når jeg ser på Jinzos avatar, så ser jeg for meg at penisen inne underbuksa er bøyd. Dere skjønner hva jeg mener. Ubehagelig å være i en folkemengde mens penisen ligger skjevt. Jeg føler det som om min penis er skjev også. Når mor skifter bleier på lillebroren som er 2 år, så tenker jeg at han lille dings ligger skjevt. Det er rett før jeg stapper hånda neid og retter den opp igjen.

175767​
Ja... Haaaa...

Opprinnelig skrevet av Revan@10.02.2005, 22.33

175767​
OMFG!

Og for å være litt on-topic. Blir det noen Smash Bros. compo på treffet? Regner ikke med det, men det hadde vært gøy.

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg tror det er en del som er sultne på Smash Bros.-compo, så det er sikkert en mulighet. :)

Nå er det vel obligatoriskt å si "Øh, jeg skal knuse dere alle" ...?

Uansett, Out of the way! Gotta practice my stabbin'!

Det var en gang en liten gutt ... han kalte seg Revan. Revan var stor og sterk, med liten bøyd penis. Hei, jeg heter Thomas!

Sier litt om hvor han er i livet?

Status
Stengt for ytterligere svar.