Infotråd: Spillegaltreff 2

Status
Stengt for ytterligere svar.
>_<

Lodin

Der Waaaah
Jeg vet vel for faen ikke hva sånt koster. Er det ikke Oslo sporveier intrserer det meg ikke.

EDIT: Yay! Fikk nettopp beskjed om at treff-antrekket mitt er trykt og sendt. =D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
D

Deleted member 91

Gjest
:D Pent, Yeti. Selv tar jeg kanskje det søte lille nummeret fra forrige gang, selv om det heller mot Starfucker-t-skjorte.

Herregud, jeg vil ha sånn skjorte!

Hyulvinji: DKO? :$

(ikke slå meg … Men jeg tror jeg trenger mer SF-spilling for tiden. Detter jo helt ut av begrepene).

EagleJin

Bear Necessity
Dobbel KO :D

GW, hvor mange kontroller tar du med? Har du 3, så har jeg en ganske fersk en, så har vi fire stykker.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Som sagt, jeg har en som fungerer greit, en som fungerer litt mindre greit, og en sugen. Vi snakker om 64-kontrollere, ja?

Ja.

Vi kan vel leve med en sugen en? I verste fall bytte litt på kontrollene.

Opprinnelig skrevet av Shadar@15.02.2005, 13.28
Jeg er Mr. Button-masher, og jeg klarer meg ganske bra. Det vil si ... min kvalifikasjon til button-masher er at jeg vet hva jeg driver med, men jeg bruker hverken block eller rolls. Jeg fokuserer på å slakte istedet.
177890​
=D

Kan vi være på lag, eller?

Novastrum

Feminist-elitist
Ang. SSBM:

Jeg har spilt både SSB 2 og Melée i ca. 200 timer sammenlagt, men det betyr ikke at jeg kommer til å vinne over noen av dere, da systemet er såpass svakt og ubalansert. Det er ikke snakk om skills i samme grad som i andre slossespill. De spillerene som er gode har rutine og ikke improvisasjon. Sålenge improvisasjon blir belønnet med rumpe på fat, kommer spillet til å være ubalansert. Ta det for det det er. Et randombasert nintendo-partyspill. Når vilkårlighetene er imot dere, får dere skylde på shigeru. Det gjør iallefall jeg.

Jinzo; slutt med smiskingen. Du har utført nok rimjobs allerede, i UT2004-communityen. =D

Jaha. Ehm, ikke drikk på internett du.

I second that.

Har forøvrig spilt ssbm i over 500 timer, og er rimelig enig i at det er ubalansert. Synes det blir litt bedre uten items, men det er fremdeles ikke veldig balansert.

Status
Stengt for ytterligere svar.