Infotråd: Spillegaltreff

Har du tenkt deg på treffet?

  • Ja!

    Stemmer: 0 0,0%
  • Kanskje ...

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    1
Jeg kan kanskje klare å spare opp penger til turen, hvis det er tilfellet må vi ta flere pils.
 
Sortulv, dine horebukk. Hvor mange av oss er det du skal pilse med nå? :flau:
 
*Ser for seg spillegale folk som har drukket seg fra sans og samling, som prøver febrilsk å treffe knappene på håndkontrollene samtidig som de ler og skråler*
:confused:
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@06.10.2004, 13.54
Sortulv, dine horebukk. Hvor mange av oss er det du skal pilse med nå?  :flau:
Alle? :$
 
Jeg tror muligens jeg kommer, men jeg er ikek sikker. Mer tilbakemelding kommer i løpet av uken en gang.
 

EagleJin

Bear Necessity
Det er en kebabdings nesten rett utenfor lokalet. Eneste som holder åpent lenge nok (tror jeg) til at noen får spist :p

SortUlv: Skal vi colae? :p
 

Lodin

Der Waaaah
Så nå blir det pilsing også? Mer og mer fristende.

Forresten noen som veit om det stedet dette skal holdes i er et gammalt hvitt trehus? Trur nemlig det er samme sted brodern og dama hans holdt bryllupsfesten sin for noen år sida.
 

Endre

Ødela forumet
Nei, det er det ikke ...

Redigert: Øh. Dere får pilse hvis dere vil, men jeg kan ikke garantere at vi vil servere øl i lokalet. Og jeg regner med at dere bruker normal folkeskikk og blablabla, spesielt siden vi vil ha en del dyrt utstyr der. Got it?
 
C

Crizpy

Gjest
Jeg synes vi kan droppe hele ølsaken, jeg.
Faen, det er ingen vits hvis dere skal drive det her på et repektabelt nivå, med tanke på de mindreårige som muligens er der!
Faen, oppfør dere, dropp ølen, for faen!


jeg kjører :sukk:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Pøh, du er bare misunnelig. Hva gjør det vel om en gjeng drar ut og tar seg en pils? Ingen sa at man måtte bli snydens eller innta alkohol nært det tekniske utstyret.
 
C

Crizpy

Gjest
Men det KAN gå utover det tenkniske utstyret...og da er det helvete lØs..


WOULD SOMEONE PLEEEASE THINK OF THE UTSTYR!!!!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Crizpy
Faen, oppfør dere, dropp ølen, for faen! (...) jeg kjører :sukk:
Hoho. :D

Nei, altså, ikke dødsviktig for meg at det er ølservering der, men et par Heineken i løpet av kvelden hadde satt en ekstra spiss på treffet. Men siden det er mindreårige til stede og noen kanskje drikker øl for å bli fulle, er det kanskje like greit å droppe det ...? :usikker:
 
C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Mandark@06.10.2004, 15.42
Pøh, du er bare misunnelig. Hva gjør det vel om en gjeng drar ut og tar seg en pils? Ingen sa at man måtte bli snydens eller innta alkohol nært det tekniske utstyret.
113145​
Som sagt,det er bedre å inta cola nær det tekniske utstyret, kontra sprit, som faktisk er renere enn vann :tommelopp: