Infotråd: Spillegaltreff

Har du tenkt deg på treffet?

• Ja!

Stemmer: 0 0,0%
  • Kanskje ...

Stemmer: 0 0,0%

• Totalt antall stemmer
    1

Maraj

Ålø- og energiminister
Noen som har plass til en liten Cybertøs i en eventuell bil?

C

Crizpy

Gjest
Nei, det er ikke så vanskelig å finne lillestrøm, men skal jo finne fram i lillestørm, da.

Opprinnelig skrevet av Skoen@07.10.2004, 14.08
Skal jeg begrunne hvorfor jeg ikke har råd også nå?
OK! Jeg bor på en studentheim og får kun borteboerstipend på 2400 kr i måneden. Jeg har ikke foreldre som spanderer og betaler annet enn leia for meg på 1450 kr. Altså skal 2400 kr gå til mat i løpet av en måned, tur/retur Stavanger og andre ugifter som dukker opp. En tur til Lillestrøm ville kostet 1300 kr. Ikke minst så kommer stipendet 15. i måneden, spilltreffet er 13. så jeg har så og si ikke penger den 13. november.
Og om dere har hatkanaler og vil banke meg opp, kjekt at dere har noe å gjøre på som dere liker.
113641​
Selvhøytidelig, og wannabe-viktig. Som alltid. :doh:

Det er null sjanse for at du kommer; slutt å post her! Vi bryr oss ikke.

Dette var litt useriøst. det skal (ikke) gjenta seg.

Opprinnelig skrevet av Cybermjau@08.10.2004, 14.34
114206​

kjære deg, du som bor på "oslos beste vestkan" kan vel ta toget?

tar 15/30 min, husker ikke helt, og lokaltogene er ikke særlig dyre.

Jeg toger ihvertfall, så lenge iliuz lover å hente meg på stasjonen :kos:

Opprinnelig skrevet av NukleuZ@08.10.2004, 08.15
Hørte noe om kontroller her? Var det snakk om GQ eller N64? Kan egentlig hjelpe til med begge.... Hehe... På 64 noen som er keen på Rage Wars?

Bare tenkte hvis det ble SSBM osv. så kunne jeg dratt med meg noen folk....

Ingen som vil colae med meg nei :( (Hvis jeg tokk den der riktig da... hehehe)
114077​
Vi trenger håndkontrollere til Nintendo 64 og GoldenEye. Tar du med de håndkontrollerene du har til N64 skal jeg gi deg en bit av mannebenet mitt. (Godt ment.)

hysj med deg og den nynorsken din.

uansett, jeg kan bidra med en eller to ganske ferske N64 kontrollere, så lenge jeg får SSBM!

EagleJin

Bear Necessity
Ava: Bilder kommer til å bli tatt i fleng :D

Er også frista til å ta opp noen Tekken Tag eller andre fighter-kamper, men det krever enda mer dyrt utstyr :(

Jeg kan bidra med to uslitte N64-kontrollere og to GC-kontrollere, i tillegg til SSBM. Hvis jeg ikke har mulighet til å komme kan jeg sikkert bare sende de med Jani. :kos:

Opprinnelig skrevet av Kozeloz+08.10.2004, 15.23-->
<!--QuoteBegin-Skoen
@07.10.2004, 14.08
Skal jeg begrunne hvorfor jeg ikke har råd også nå?
OK! Jeg bor på en studentheim og får kun borteboerstipend på 2400 kr i måneden. Jeg har ikke foreldre som spanderer og betaler annet enn leia for meg på 1450 kr. Altså skal 2400 kr gå til mat i løpet av en måned, tur/retur Stavanger og andre ugifter som dukker opp. En tur til Lillestrøm ville kostet 1300 kr. Ikke minst så kommer stipendet 15. i måneden, spilltreffet er 13. så jeg har så og si ikke penger den 13. november.
Og om dere har hatkanaler og vil banke meg opp, kjekt at dere har noe å gjøre på som dere liker.
113641​
Selvhøytidelig, og wannabe-viktig. Som alltid. :doh:

Det er null sjanse for at du kommer; slutt å post her! Vi bryr oss ikke.

Dette var litt useriøst. det skal (ikke) gjenta seg.
114223​
[/b]
Gratulerer, den posten var likandes.

Maraj

Ålø- og energiminister
Opprinnelig skrevet av eivind2k+08.10.2004, 16.39-->
<!--QuoteBegin-Cybermjau
@08.10.2004, 14.34
114206​

kjære deg, du som bor på "oslos beste vestkan" kan vel ta toget?

tar 15/30 min, husker ikke helt, og lokaltogene er ikke særlig dyre.

Jeg toger ihvertfall, så lenge iliuz lover å hente meg på stasjonen :kos:
114231​
[/b]
Det er vel ikke akkurat penger som er problemet...Eller tiden det tar med toget...
Det er vel heller at jeg ikke gidder å drasse meg til Skøyen for å ta toget. Så derfor tenkte jeg at hvis noen tilfeldigvis hadde bil, og var i nærheten...Så var det en mulighet for at jeg kunne slippe å måtte gidde. :)

humhumhum, fra bygdøy går det noe som kalles TRIKK!

Denne vidunderlige oppfinnelsen gjør at du ikke behøver å gå til Oslo S!

taba, problem solved din late faen.

-_-

Maraj

Ålø- og energiminister
Trikken som går fra Bygdø? Hvilket nummer har den? :p Uansett. Det er sant nok. Buss til Oslo S. Men så var det de 25 meterene det er å gå til bussholdeplassen da...

Endre

Ødela forumet
Hvis du i det hele tatt klarer å komme deg frem, er det vel ikke sikkert du orker å trykke på knappene på kontrollen ..?

A

Arni

Gjest
Opprinnelig skrevet av Baronen@07.10.2004, 18.11
Øøøh... Nei? Men jeg er klar for litt Halo 2. Du skal voldtas, og ikke bare i spillet... =D
113810​
kanskje jeg skal la vær å komme? med mindre de får sitt eget rom! :blunk:

Jeg kan godt beskytte Arni mot de slemme teitingene...Er vel ingen som vil banke opp meg? :flau:

Nabbe

Har fin hatt.
Arni: Tror det er best du lar være å komme, selv om jeg og Baronen mest sannsynlig gjør sakene våre på toalettet.