Infotråd: Spillegaltreff

Har du tenkt deg på treffet?

• Ja!

Stemmer: 0 0,0%
  • Kanskje ...

Stemmer: 0 0,0%

• Totalt antall stemmer
    1
Noen som gidder å holde meg med selskap fra Moss til Oslo? Og fra Oslo til Lillestrøm?

Baoo!

Skal jeg begrunne hvorfor jeg ikke har råd også nå?
Jeg sier som Svein Krogstad på Hotel Cæsar. Byn å grin a!

Opprinnelig skrevet av Nabbe@09.10.2004, 00.57
Arni: Tror det er best du lar være å komme, selv om jeg og Baronen mest sannsynlig gjør sakene våre på toalettet.
Kan jeg også leke? :$

Jeg regner nå med at thetrain og jeg kommer. Ganske sikkert ja. Så da sees vi nok på treffet!

Opprinnelig skrevet av Buku+08.10.2004, 15.40-->
<!--QuoteBegin-NukleuZ
@08.10.2004, 08.15
Hørte noe om kontroller her? Var det snakk om GQ eller N64? Kan egentlig hjelpe til med begge.... Hehe... På 64 noen som er keen på Rage Wars?

Bare tenkte hvis det ble SSBM osv. så kunne jeg dratt med meg noen folk....

Ingen som vil colae med meg nei :( (Hvis jeg tokk den der riktig da... hehehe)
114077​
Vi trenger håndkontrollere til Nintendo 64 og GoldenEye. Tar du med de håndkontrollerene du har til N64 skal jeg gi deg en bit av mannebenet mitt. (Godt ment.)
114232​
[/b]
Jeg kan ta med N64, 8 håndkontrollere (Hvis det skulle være nødvendig, vet ikke hvor mange av dem som faktisk funker) Og Goldeneye....

Håper smash blir på gameqube??

Noe annet jeg kan bidra med så blir jeg glad da også :p hehe

Smash Brothers er et must. Det blir ikke party uten :p

Det er visst ikke bare skoen som sliter med økonomien her. Det begynner å se litt svart ut for mer også. Hvis jeg skal ha råd til DS og alle spillene jeg har planlagt å kjøpe i år så kan denne turen bli vanskelig for meg å få realisert. Men det kommer an på en del ting, som for eksempel tog priser, så jeg får se litt. Ikke noe er avkreftet enda. ;)

Iliuz tar med seg kjæresten sin, slik at gutta kan få noe å se på mens vi beføler hverandre.(de av gutta som liker homokos, men ikke er homo)

C

Crizpy

Gjest
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!#%%!##%!%#%!

Redigert: Nightburner\masterix: du vet Haggar kommer? Og du husker at du drev å ringte han hele tida, og plaga vettet av halve sg? kanskje best å bli hjemme....

Redigert 2: Neida, bare kom. Blir artig det :)

Haben Sie eine Groze problemen?

NEI! Jeg kan ikke tysk grammatikk, så ikke vær homo.

Opprinnelig skrevet av NukleuZ+09.10.2004, 17.01-->
Opprinnelig skrevet av Buku@08.10.2004, 15.40
<!--QuoteBegin-NukleuZ
@08.10.2004, 08.15
Hørte noe om kontroller her? Var det snakk om GQ eller N64? Kan egentlig hjelpe til med begge.... Hehe... På 64 noen som er keen på Rage Wars?

114077​

Vi trenger håndkontrollere til Nintendo 64 og GoldenEye. Tar du med de håndkontrollerene du har til N64 skal jeg gi deg en bit av mannebenet mitt. (Godt ment.)
114232​
Jeg kan ta med N64, 8 håndkontrollere (Hvis det skulle være nødvendig, vet ikke hvor mange av dem som faktisk funker) Og Goldeneye....

114558​
[/b]

Veittu hva.... Jeg tar med hvis det er iorden med crewet.... Hvis ikke jeg ender opp som en selv :p

1 Nintendo64
1 Nintendo Gamecube
8 Håndkontrollere (Nintendo 64) hvis noen skulle være i uorden..
4 Håndkontrellere (Nintendo Gamecube)
Goldeneye (N64)
Super Smash Brothers Melee(GC)

Noen i crewet får si ifra hvis dette er i orden.

PS: Jeg vet ikke om det er alt savet på Goldeneye(N64)

Tror forresten jeg kan bidra med Perfect Dark hvis noen har interesse...

C

Crizpy

Gjest
Jeg kan kjøpe noen brett med colabokser i Sverige, og selge videre for 5,- pr. stk. hvis det er av interesse.
Så er drikkevarene så og si dekket.

C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Skoen@07.10.2004, 10.42
Haha, Dronning Mauds Land er jo den perfekte plassen for både pingviner og yetier :p
113555​
HAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
JEG TRUR JEG DÆVVER!##%!#%!#%!#%!#%#%!!#% :ler: :ler: :ler:

Opprinnelig skrevet av NukleuZ+09.10.2004, 19.40-->
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@09.10.2004, 17.01
Opprinnelig skrevet av Buku@08.10.2004, 15.40
<!--QuoteBegin-NukleuZ
@08.10.2004, 08.15

114077​

114232​

114558​

Veittu hva.... Jeg tar med hvis det er iorden med crewet.... Hvis ikke jeg ender opp som en selv :p

1 Nintendo64
1 Nintendo Gamecube
8 Håndkontrollere (Nintendo 64) hvis noen skulle være i uorden..
4 Håndkontrellere (Nintendo Gamecube)
Goldeneye (N64)
Super Smash Brothers Melee(GC)

Noen i crewet får si ifra hvis dette er i orden.

PS: Jeg vet ikke om det er alt savet på Goldeneye(N64)

Tror forresten jeg kan bidra med Perfect Dark hvis noen har interesse...
114623​
[/b]

ååå 4 player på 007..!!! :D
jeg kommer til å eie dere..!!

Eller ikke?

Bare vent, jeg skal foressten pule dere i SSBM.

(feel free til å si "eller ikke")

Stemte "kanskje...", pga at jeg gidder ikke komme hvis det ikke er VF4 Evo eller TTT der. Og kun hvis jeg har bil den dagen, noe jeg ikke vet 100% sikkert ennå. Er fighting game'sa der og jeg har bil, så er jeg der 100%!

VF og Tekken Tag er et must å ha der, så du har å komme deg dit!

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Gudene hater meg tydeligvis, for SG-treffet og feiringen av min mors 50-årsdag er «tilfeldigvis» lagt til samme kveld. Det spøker derfor for min deltakelse, og for kjøringen i forkant. <_<