Interresert i PC spill!

#1
GC:
james bond:from russia with love
resident evil:remake(REmake)[satt av til en fyr]
tales of symphonia
medal of honor:european assault
splinter cell:pandora tomorrow
batman:vengeance
Need for speed most wanted

PC:
age of wonders


er interesert i:
Far cry (PC)
The elders scrolls:eek:blivion
doom 3

alle spill er PAL og til GC.
tar selvsagt imot alle slags forslag til salg og bytting.
min MSN/hotmail adresse er:gnomen007@hotmail.com ta helst kontakt der,og legg igjen beskjed i dette topicet.
Eller bare send PM
Har bare 150 spenn å bruke på PC spill,så regner ikke med å få oblivion bare for det. men hvis noen har lyst på f.eks. et GC spill + 150 spenn mot oblivion,så er det deal :)
JEG TAR IMOT DET MESTE AV NYERE PC SPILL
 
#5
Min PC kjører de første monkey island spilla tålig bra, men noen nyere spill er det verre med. :D

3-400? Jeg er muligens interessert. Du kan få svar seinere i dag.
 
#6
Min PC kjører de første monkey island spilla tålig bra, men noen nyere spill er det verre med. :D

3-400? Jeg er muligens interessert. Du kan få svar seinere i dag.
[/b]
ok,nevner bare igjen at det er så ekstremt lite brukt at halv pris er billig,kjøpte det for 600kr for to uker siden. ikke så mye som tegn til brukt på CD'n, manual er med,og coveret er intakt(noen minimale riper bare). så jeg syns at 3-400 er en ganske OK pris. og spillet er ganske ettertraktet,beste RPG på GC i hvertfall.
 
#8
Da har du betalt en ganske høy pris for det, 600,- er mye. SPillet er forresten ikke ettertraktet lengre :)
[/b]
er det ikke ettertraktet? jeg har to her som vil ha det,og tre fra nintendo forumet. det kaller jeg ettertraktet. men anyways er det vel ikke vits i å poste her hvis du ikke vil ha noe? og jeg vet at 600 var høy pris,men jeg var desperat,og hadde hørt at spillet var bra. Men jeg likte det ikke.
 
#9
ja, ok det vel kanskje litt ettertraktet allikevel, men i forhold til hvordan det var før er det ingenting nå:p Det er mye som vi gjør uten at det har noen mening vettu ;)
 
#10
Hmm, ny deal: Den første som kjøper noe,får med age of wonders 2, er så lei av å ha det slengendes rundt her.
 
#11
Jeg får tak i ToS for 150 et annet sted, så jeg er nok ikke interessert lengere :)
 
#19
Det er ikke nytt, men er du interessert i Age of Empires: Collectors Edition? Den inneholder Age of Empires, Age of Empires: Rise of Rome, Age of Empires: Age of Kings, Age of Empires: Conquerors og soundtrack.