Intro vidoen til MGS3: Snake Eater

#21
Opprinnelig skrevet av Lodin@31.07.2004, 13.50
Har Konami egentlig bekrefta at det faktisk er "stor sjefen" sjøl vi spiller som?
Syns ikke noe særlig om å spille som en karakter ved navn Jack.
Vi vet alle hva som skjedde sist gang...
81240​
Ja! Vi fikk et kvalitetsprodukt Playstation 2 aldri har sett maken til! Et nytt spill i en serie hvor populariteten steg drastisk, og fikk enda fler fans. Et produkt sikkert 9/10 gamere har på sin Topp 3 liste av beste spill på PS2 (Basert på mine ekstreme beregninger). Det ligger med 95% som gjennomsnittskarakter, og av de er det 30 anmeldere som har gitt det 100%

:tommelopp:
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#22
Det var akkurat det som skjedde. Et spill som gikk solid inn på min topp 10 liste. Det med Raiden var rett og slett genialt, mener nå jeg.

Selv kommer jeg ikke til å se denne traileren, men jeg er litt skeptisk til enkelte ting med dette spillet. Jeg synes det er litt dumt at vi skal spille i fortiden. Vet ikke hvorfor, jeg liker det bare ikke. Også tittelen "Snake Eater". Den har jeg aldri likt. Sons Of Liberty var tøft fra første sekund, men Snake Eater. Nei. Men jeg tviler ikke på at det kommer til å bli et bra spill. Vi får se. Har bare ikke samme følelsen som da jeg gledet meg til MGS2.
 
#23
Den følelsen vil du nok ikke få igjen før vi får se MGS til PS3 eller lignende uansett. Husk at når vi ventet på MGS2 så hadde vi aldri sett maken til grafikk og spesialeffekter, og PS2 var en kraftmaskin uten like. Det var den tiden da man fikk våte underbukser av å se bilder fra kommende PS2 spill.

Jeg synes det var ganske genialt med Raiden selv. Men jeg kunne likevel tenkt meg å spille som Snake fremfor Raiden. Uansett, ble Snake mye mer voksen og han ble plutselig "legendarisk veteran". Han var vel det fra før av, men nå var han mer modnet og virket mye mer opplyst om alt som skjedde. Han hadde en helt annen og mye sterkere personlighet enn i MGS1.

Gleder meg stort til MGS3, og tror nok det vil overgå det meste. Det geniale med MGS er at gameplayet ikke blir så realistisk at moroa blir borte. Et spill skal være morsomt å spille, er ikke alltid realisme tilføyer så veldig mye positivt.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#28
Husk da, dere... Hvis dette funker som med MGS2 (tenk Plant) så kan vi ikke se bort ifra at vi plutselig etter tjue minutters spilling er 40 år lenger frem i tid! Kojima lovte, i tilfelle dere har glemt det, at vi skulle få spille med Solid Snake igjen.

Jeg synes dessuten det ville vært litt rart å kalle en prequel (hvis hele spillet foregår på 60-tallet) for "3".
 
#29
Verden hadde blitt et bedre sted hvis flere tenkte som oss, Aquila ;)
 
D

Doctor Downs

Gjest
#30
Det er det jeg alltid har sagt :)

Så introen nå. Var ca. fet. Bare litt teit å bruke slow-motion av en sneip som blir kasta på gulvet.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#31
Hmm, det har kommet ut enda en nyhet om spillet:


August 11, 2004 - Konami plans to release Metal Gear Solid 3: Snake Eater to the Japanese PlayStation 2 in October, according to retail reports out of Japan. The company plans an October release for both a standard and limited version of the game. The standard edition will cost 6980 yen with the limited edition set to retail for 12800 yen.

The current stateside release date for Snake Eater is mid November, so it's possible that in order to get your hands first on the next big thing from Hideo Kojima and crew, you'll have to import.
Kilde: IGN

Hvis dette stemmer, så håper jeg at det kan bidra med at det kommer fortere hitt!
 
#33
Opprinnelig skrevet av Aquila@08.08.2004, 01.47
Det er det jeg alltid har sagt :)

Så introen nå. Var ca. fet. Bare litt teit å bruke slow-motion av en sneip som blir kasta på gulvet.
84190​
Enig, håper ikke de driver på med de overdrevne Matrix-effektene, sånn som de gjorde i Twin Snakes. Er så teit, når selve spillet er uten Matrix-effekter, det er visst noe han bare klarer i videoene...
 
#34
Slow motion er da ikke noen egenskap? Vil ikke akkurat kalle slike ting for matrix-effekt, ettersom slow-motion har eksistert i lang tid før Matrix kom. Poenget med Matrix-effekten, eller den egenskapen, er at du "liksom" beveger deg så raskt at du klarer å komme deg unna kulene og slikt. Slow motion har egentlig blitt brukt i utallige filmer lenge før Matrix kom. Matrix tok det bare litt lengre.

Hvis dere tenker litt etter så gjorde de akkurat det samme med MGS2. I tillegg til at den harde landingen til Snake på tankeren, det er jo slow-motion det også. Ingen idioter vil vel bevege seg så sakte etter å ha kommet ombord på et skip, uten å forvente seg at de ikke kan bli oppdaget. Slow-motion har blitt i MGS serien siden MGS (rett og slett). Synes også ikke dette var noen overdrivelse, det med sigaretten.

Men men, smak og behag. MGS Twin Snakes dro den litt langt, og gjorde unødvendig mye finurligheter med spesialeffekten, men det er vel ikke sikkert vi ser så mye av det i MGS3. Jeg har i hvertfall ikke sett så utrolig mye av det ennå, og vi har jo sett ganske mye av spillet til nå.
 
#36
Opprinnelig skrevet av philantropist@12.08.2004, 18.14
Tror neppe vi får se noe slik i MGS3, siden det var en regisør som sto for de effektene i Twin Snakes og han er ikke med i MGS3.
86290​

Takker og bukker for det, synes at TTS tok det litt for langt