iPhone 8gb 1.generasjon selges

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
iPhone 8gb 1.generasjon selges (SOLGT)

Selger iPhone 8gb 1.generasjon. Den er pent brukt men det er noen riper/småe hakk bak på telefonen.

Gi Bud. Seriøse bud

PS. Kan ordne bilder imorgen

SOLGT
 
#2
Hva tenker du sånn ca? 1000.- er mitt bud.

Det er 1g med andre ord jailbreaket US mod, uten 3g og alt shizzle de nye har og den er brukt så jeg syns det er fair.

Du får sikkert mer for den på finn.no, men det er av en grunn og det er att folk tror en sak er værd mer om det står "apple" på den.


Noe det ikke er.
 
#5
Det er jo litt vanskelig å bruke en iPhone fra usa som ikke er jailbreaket men ja den er det. Budene er for lite dere må høyere.
 
#6
Den er ikke verdt mer en MAKS 1500.-

Å ta noe mer for den blir og lure noen som har for mye lyst på epplefon.
 
#8
Den egentlige prisen på en gammel førstegen iphone hacket fra statene er langt unna 4000.-

4000.- er den summen jeg gav for iphone da den kom ut i usa, importert med jetcarrier. Før jeg solgte den av pengemangel.

For 4000.- idag kan man fint finne en ny iphone med 3g og alle de andre tinga de har smekka inn.

Det er ikke meningen og krangle med deg her mann, men en gammel smålitt førstegen iphone som ikke har garanti eller noe support i norge og har store mangler sammenlignet med den man får idag er ikke verdt mer enn 1500.- i min mening. Altså jeg har jo lagt inn bud på den så jeg syns jo den er verdt og kjøpe men til en mye lavere pris enn hva du innbiller deg att den er verdt.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#9
Jeg er også interessert, kan by 1500,- hvis bildene er bra.
 
#10
1500 er et godt tilbud fra for en 2G iPhone som ikke er strøken. Du sier 4000, da lo jeg. En helt splitter ny, 2G iPhone ville ikke vær verdt mer enn 3-3500. Så ta justincase sitt tilbud for alt det er verdt, og jeg har sett mange av dine tidligere handler, du skal alltids skvise prisene opp til det usaklige.

Edit: Dette var attpåtil 8gb, da vil jeg nesten si at 1500 blir litt i overkant.
 
#12
2G som i førstegenerasjon, 3G som i andregenerasjon. Litt forskjellige definisjoner men "2G" (som i Edge) er vel mest vanlige måten å tiltate førstegenerasjonen iPhones på.
 
#15
Den egentlige totale prisen var ca 4000kr og jeg har ikke sagt at jeg skal ha det for den. Det er heller ikke de store manglene i forhold til iPhone 3G. Den eldste iPhone har bedre batteri, skerm og er mer solid. De manglene du snakker om er 3G og GPS og det er ikke noe alle må ha.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#18
Hva er det du ser for deg da, hvis 4 er for mye og 1,5k er for lite? Og skulle det komme bilder? Jeej.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#19
Kommer det bilder av dette snart? Hvis ikke blir tråden stengt i løpet av dagen.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.