iPod nano (andregenerasjons, aluminium) 2GB uåpnet til salgs

Endre

Ødela forumet
Selger en andregenerasjons iPod nano med 2GB. Den ligger forseglet i boksen, og har rundt 11 måneders garanti.

Gi bud!

Endre

Ødela forumet
Gi meg en link.

Redigert: Takk for linken (per PM). Dette er dessverre, i følge bildet, den gamle versjonen. Prisen er heller ikke som du sa.

Så nei, du får den ikke for 700,-. :doh: Hva med 1050 + frakt, så har ikke de siste minuttene vært helt bortkastet for meg? Wahaha.

SITAT(Endre @ 12.11.06, 23.30) 34429
Gi meg en link.

Redigert: Takk for linken (per PM). Dette er dessverre, i følge bildet, den gamle versjonen. Prisen er heller ikke som du sa.

Så nei, du får den ikke for 700,-. :doh: Hva med 1050 + frakt, så har ikke de siste minuttene vært helt bortkastet for meg? Wahaha.
[/b]

Her har du en annen link... Sjekk meg

Samma for meg... Egentlig.. Kjøper meg en på finn jeg... Skal bare bruke den på anlegget i bilen.. Har kosta på det nok så jeg skal bare ha meg noe billig... :)

Endre

Ødela forumet
Jeg skjønner, og det kan jo i teorien virke som at en modell med halvparten så stor plass, burde ha halv pris. Det er dessverre ikke slik når den nye modellen blant annet har bedre batteri, og ikke blir like fort ripet osv.

Får håpe du finner en du blir fornøyd med.

Novastrum

Feminist-elitist
Hva var vitsen med å fjerne det jeg skrev?

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Hva var vitsen med å prøve å starte en diskusjon om lydkvalitet på en del av forumet hvor det skal være minst mulig utenomsnakk?

Novastrum

Feminist-elitist
Fordi det kan ha interesse for fyren som allerede har brukt 30000 på et anlegg? Det er likegyldig hvilken del man gir svaret i så lenge det kan ha interesse for den jeg faktisk prøver å nå frem til. Skjerpings.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Det hadde neppe relevans for salget, og det er som kjent det viktigste her.

SITAT(Houseman @ 13.11.06, 00.17) 34452
Det hadde neppe relevans for salget, og det er som kjent det viktigste her.
[/b]

Det er fordi det ble for dyrt, Men han ga meg et bra tips og det er jeg takknemlig for.. Skal sjekke ut creative sin spiller jeg.. :)