Ipod Touch m/ ledning

Status
Stengt for ytterligere svar.
jeg skal høre musikk på den vel..

og btw, jeg gidder ikke diskutere med deg, jeg er ikke rasist, ferdig med det ; )

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Nei, for iPod er ikke en mp3-spiller?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Greit å vite det da.

Bra sagt at iPod Touch ikkje er MP3-spiller. Flott! Endelig noken som er enig med meg! Kjøp den heller på elkjøp ny, lek med den og lever tilbake innen 30 dager når du får ADHD og går lei. Så kan du skaffe deg noke fra iRiver eller Cowon S9, pluss ein Nintendo DS så har du ordentlig spillkonsoll også. Woho!

Brukte epleprodukter synker ikkje i verdi som "vanlig" elektronikk visstnok, så du kan lett gløyme å få tak i billig iPod Touch.

Shinra85

Spillegals effort emo
Har en hvit iPod touch med ledning jeg muligens kan bytte til meg. Trenger en ny film å se.

Lurer bare på en ting når det gjelder musikken du skal ha på den iPoden. Er de lasta ned? Hvis de er lasta ned, så kan er jeg litt usikker. iPoden står jo i mitt navn, så hvis du gjør noe ulovlig, så kan jo jeg bli tatt av politiet. Vil helst ikke det, lzm. Og hva slags musikk er det? Er veldig kresen på hva slags musikk iPoden min skal være i nærheten av.

Shinra85

Spillegals effort emo
Skal faen ikke ha purken på døra pga en fyr laster ned sanger ulovlig på verdensveven på en iPod som det står at jeg har kjøpt, azz.. Skjer bare ikke..

Status
Stengt for ytterligere svar.