Unlimited Saga:
Hele jævla spillet er fåkkt åpp! men fint cover...
Resident Evil 4:
De jævla monsterene som man må skyte på bestemte punkter får å drepe, er vel sånn ca noe av det mest idiotiske jeg har vert borti!
Først å fremst må man bruke et jævla sniper sikte får å se disse punktene, å hvis man ikke har sniper skudd (noe man ikke altid har) må man springe vekk, eller skyte vilt på tingen. å på toppen av det hele så er dette ett konsoll spill, så man har altså ikke mus, å det er bare jævla frustrerende å skyte med sniper på en ting som står rett forran deg med en treig analog stick!!
Absolutt ingenting bra med di monsterene!!
TES IV Oblivion:
Jeg elsker dette spillet, men jeg vil alikevell klage på at alle dungeons og oblivion gates er alt for like.
Og som noen andre nevnte i ett annet topic: Fiendene vokser med deg å du blir liksom ikke overpower av å levle, + at det er for lett å få tak på armor.
Zelda OOT:
Vi begynner ikke der vi sava
Doom 3:
Det styret med at man ikke kan holde lommelykt å et våpen samtidig.
Shadow Hearts:
Sikkert mange som er uenige, men jeg synes det der "slå på ringen" oplegget er teit, jeg vet jeg kan skru det av, men da får man jo ikke perfect, så jeg blir jo tvunget til å bruke det. Spillet hadde ver så mye besre uten d systemet!
Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth:
spring fort knapp?