Jævlige spill

#21
Opprinnelig skrevet av the-finalfantasy-fan@04.11.2004, 22.42
Men han er cute da...
130190​
Nå har jeg aldri sagt at jeg ikke liker Yoshi. Han var da skikkelig kos i både Super Mario World og Yoshi's Island, men jeg syntes de ødela ham litt i Yoshi's Story, dog. Desverre så fikk jeg den samme følelsen i Mario Sunshine også, der føltes det som at han ikke passet så bra inn sammen med Mario lenger.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#22
Ja, han mista litt av sjarmen når supertrikset hans ble å spy magesaft på fiender... :flau:
 

Lodin

Der Waaaah
#23
Jeg blei også grinete når de endra stemmen til Yoshi. Liker ikke de masete "waaaa" lydene han lager nå.
 
#24
Hehe, gikk i samme fellen som Lodin, kjøpte Rise of The Robots. Rett og slett bare tragisk. Red Faction ville jeg ikke plassert blandt verstingene. Hadde sine mangler kanskje, men jeg spilte nå igjennom spillet.

Carmageddon serien. Uff, grøsser av tanken på det. Volden var eneste trekkplasteret. Hvis du var uheldig og satt med sensurert utgave så hadde du kjøpt deg et skikkelig luftslott.

Mange slike spill, bare vanskelig å komme på. Har en tendens til å fortrenge virkelig dårlige kjøp. Men det er lenge siden jeg har kjøpt noe virkelig shite, sjekker alltid med gamerankings først.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#25
Jeg eier Carmageddon til PSX ... :(
 
#26
Jeg syntes egentlig det var morro med Rise of the Robots i mine yngre dager. Pleide å leie den ofte fra video butikken, men det var mest på grunn av at jeg falt pladask for både filmene og musikken i den, og utenom de tingene der så var det temmelig sugent, ja.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#27
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@05.11.2004, 16.00
Carmageddon serien. Uff, grøsser av tanken på det. Volden var eneste trekkplasteret. Hvis du var uheldig og satt med sensurert utgave så hadde du kjøpt deg et skikkelig luftslott.
130524​
Carmageddon 2 var og er egentlig rimelig morsomt, også hvis man ser bort fra volden. Fysikken var veldig bra når det kom, sikkert derfor jeg liker det. Jeg spilte det iallefall i mangfoldigen timer.
 
#28
Gun metal. Såg så tøft ut på coveret...
Må prøve å stoppe å kjøpe spill på impuls...
 
#29
*Ler godt*

Leide Rise of The Robots? Nei, det gikk kaldt nedover ryggen bare av tanken på å betale flere ganger for noe så virkelig tragisk spill. Jeg klarte ihvertfall å kvitte meg med spillet. Tapte 100kr, ikke rare sorgen.

Nei, sist jeg leide et spill var vel når SNES'en hadde sine glansdager. Leide Rock'N'Roll Racing og lånte Super Street Fighter 2 Turbo (import) av naboen.
Var temmelig sår på fingrene mens det pågikk :D
 

Lodin

Der Waaaah
#30
Noen år senere kom oppfølgeren til Rise. Noen måneder senere plukka jeg det opp i en 3 spill for 49 kroner deal. Fortsatt ikke verdt prisen.
Åssen de greide å få gitaristen i Queen, Brian May til å komponere musikken i de skitspilla skjønner jeg bare ikke.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#31
Opprinnelig skrevet av Novastrum+05.11.2004, 17.23-->
<!--QuoteBegin-WiKKiDCLOWN
@05.11.2004, 16.00
Carmageddon serien. Uff, grøsser av tanken på det. Volden var eneste trekkplasteret. Hvis du var uheldig og satt med sensurert utgave så hadde du kjøpt deg et skikkelig luftslott.
130524​
Carmageddon 2 var og er egentlig rimelig morsomt, også hvis man ser bort fra volden. Fysikken var veldig bra når det kom, sikkert derfor jeg liker det. Jeg spilte det iallefall i mangfoldigen timer.
130542​
[/b]
Jeg tror egentlig at begerepet "Carmageddon-serien" ikke under noen omstendigheter må brukes. Carmageddon 1/2 til PC = Jay! TDR 2000, samt konsollutgaver = AAAAAAAAAAAHH!!!
 
#32
Driving Emotion Type-S til PS2. Makan til elendig makkverk skal du lete lenge etter. Ræva lyder, drittgrafikk, ELENDIG styring og masse mer feil. ALDRI KJØP DETTE!!!

Btw, jeg selger det på finn.no til 50,- ;)
 
#33
ja nå fikk jeg virkelig lyst til å kjøpe det... <_<
 
#34
Valhalla Chronicles
Kanskje det verste spillet jeg noen gang har brukt 50,- kr på.
Grafikken og storyen er bedritten, og det som er merkelig er at spillet er fra 2002 og man ser det ovenfra, og personene har bare fire vinkler de kan gå i.
Søppel spill(fra Sverige)
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#35
Noen som husker Carmageddon 64? Jeg tror den fikk laveste score noensinne i NGC og 1.3 av 10 på IGN.
 
#36
Opprinnelig skrevet av Novastrum@02.11.2004, 21.26


HVORFOR brukte jeg penger på dette makkverket?!!! Hvorfor!??? 500,- kroner RETT i DASS. Det mest ubrukelige spillet jeg har i samlinga. Får håpe South Park holder sin kalkun-status. Kanskje jeg kan tjene tilbake de 500,- av en teit fanatiker.

Det er lettere å ramse opp hva som funker i dette spillet kontra det som ikke funker:
*Det som Funker*

#1 - Farger

(kommer faktisk ikke på noe mer.)


Ellers er alt en pakke med dritt. Figurene sklir bortover landskapene som om de skulle vært spøkelser. Det er en liten bobbing på våpnene, men den er så teit at det bare ser ut som folka veiver med henda.
128952​
Jeg har òg South Park ^_^
Er ikke det beste spillet jeg har spilt ihvertfall. Men det gav noen timer
med underholding.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#37
Opprinnelig skrevet av kakarlsen+05.11.2004, 19.40-->
Opprinnelig skrevet av Novastrum@05.11.2004, 17.23
<!--QuoteBegin-WiKKiDCLOWN
@05.11.2004, 16.00
Carmageddon serien. Uff, grøsser av tanken på det. Volden var eneste trekkplasteret. Hvis du var uheldig og satt med sensurert utgave så hadde du kjøpt deg et skikkelig luftslott.
130524​

Carmageddon 2 var og er egentlig rimelig morsomt, også hvis man ser bort fra volden. Fysikken var veldig bra når det kom, sikkert derfor jeg liker det. Jeg spilte det iallefall i mangfoldigen timer.
130542​
Jeg tror egentlig at begerepet "Carmageddon-serien" ikke under noen omstendigheter må brukes. Carmageddon 1/2 til PC = Jay! TDR 2000, samt konsollutgaver = AAAAAAAAAAAHH!!!
130608​
[/b]
I second that. Carmageddon og spesielt Carmageddon 2 på PC gav meg svært mye glede. Et genialt konsept, spør du meg. Konsollutgavene har jeg ikke spilt, men noe gikk tydeligvis veldig galt i løpet av konverteringen.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#38
Opprinnelig skrevet av InsaneSimian@06.11.2004, 19.20
Noen som husker Carmageddon 64? Jeg tror den fikk laveste score noensinne i NGC og 1.3 av 10 på IGN.
131021​
Jeg har hatt Carmageddon 64 i min eie. Jeg ble skadet for livet
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#39
Jeg synes at det Haloween spillet så ganske moro ut jeg... Men det er kanskje bare fordi det er så stygt!
Opprinnelig skrevet av Lodin@02.11.2004, 12.11


Føkk deg Rise of the Robots! Du suger så jævelig og jeg kommer til å hate deg til den dagen jeg dør.
Verste bruk av 600 kroner noensinne.
128584​
Jeg hadde også Rise of the Robots til SNESen min! jævla møkka spill, skjønte aldri åssen det funka... Går det egentlig an å utføre bra triks?