Jack Thompson, Ex-Attorney: Tribulations and Travesties

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ding dong, Jack Thompson går mot ti år uten advokatløyve. Historien om en ensom manns kamp mot galskap og dype personlige problemer går mot en tragisk slutt; jeg spår at gubben blir funnet enten ihjeldrukket i ei grøft eller sammen med en død familie og ei blodig hagle om ikke så lenge. Det finnes ikke tvil i min sjel om at Thompson har en eller annen personlighetsforstyrrelse, synd han ikke innser selv at han trenger hjelp. La oss ønske ham lykke til på livets vei.

Lodin

Der Waaaah
Med tanke på at kjerringa driver reklamebyå og de er rike som troll tror jeg ikke han har veldig store økonomiske problemer framover. Tipper han går over til å bli teleevangelist eller noe annet sprøtt kristent han kan tjene penger på på fulltid nå. Enten det eller han fortsetter som pundit og bokskriver. Ikke at det er mye oppmerksomhet å hente der lenger siden mainstream media og alle politikere har blackballa ham så snart de skjønte at han var totalt bananas. Han har i praksis vært irellevant de to siste åra og det er bare oss gamere og spillpressen som har brydd seg en døyt om ham.

Vi vant I guess.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For hans skyld får man jo håpe han finner noe annet å sause med, mistenker at en mann av hans kaliber ikke uten videre liker å bli forsørga av kjerringa. Jaja.

CyberK

Finner ikke på noe.
Kona har kreft da, har dere ikke fått med dere det? Det var en del av forsvaret hans i saken mot han, mener jeg å huske.

Lodin

Der Waaaah
Næh, hundre år sida. PA donerte de 10.000 dollarene han hadde lova å gi bort hvis noen laga spill om ham og da ringte han FBI og sutra om terrorisme. En telefon til PA senere og den anmeldelsen ble henlagt. Kan tenke meg Jack selv endte opp med en og annen sur advarsel etter det stuntet.