Jade empire [XBOX]

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#1
Hva tenker du om dette spillet ? Spillet ser ut til å spilles ganske likt som Sw: Star wars: Knights of the old republic, bare at det er en setting i et mytologisk kina/japan. Jeg synes selv det ser enda kulere ut enn Star wars: Knights of the old republic (som var et kongespill). Gleder meg stort, digger settingen :)

Litt info om Jade empire

Hva tenker dere om spillet ? Blir det bedre enn Star wars: Knights of the old republic ?
 
#2
Jeg gleder meg til spillet.. selvom jeg syntes fightingen så litt kronglete ut.. så er setingen værtfall som du sier perfekt.. Jeg så noen nye film klipp med litt lav oppløsning og lite bilde.. og ble ikke overbevist av det. Men jeg vet hva de gjorde med KoToR, og håper at dette blir minst like bra.
 
#4
Trur spillet kommer kun til Xbox.
Men det kom ut preview av spillet i dag, samt noen videoer noen dager tidligere fra Gamespot.
Her! :)

Jeg ser meget frem til dette spillet ja, synes det ser bedre ut enn KOTOR, og det er jo de samme folka som står bak Jade empire.
Etter å ha sett videoene synes jeg det så meget kult ut, særlig fightinga, så jeg gleder meg ja :)
 
#5
Jeg elsket Kotor. Dette ser enda bedre ut.
Men når det gjelder slossesystemet:

Er det likt som i kotor?
 
#6
Ifølge de videoene jeg har sett, er det ikke det samme, Jade empire ser mer ut som real time fighting, med magi osv, ser ihvertfall veldig bra ut :thumbsup:
 
#7
Spillet ser glimrende ut. Elsker settingen. Det mystiske østen. Og det nye battlesystemet virker jo råbra. Eneste jeg bekymrer meg for er spillmotoren. Det er rimelig bra grafikk på bildene, og bioware er jo ikke akkurat mestere på dette. Men kanskje de takler det. Man veit aldri. Gleder meg iallefall. Kanskje det er grunn nok for meg å kjøpe en xbox. :)
 
#9
Blier det som kotor har vi noe å glede oss til.
Det som er dumt på kotor er at level 20 er max.
Men som jeg digger jedi fights :starwars:
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#10
For de som har muligheten, så er det mulig å se IGN sitt intervju med bioware (Ray Muzyka og en til). De forteller masse om hvordan gameplayet og spillet generelt kommer til å fungere. Jeg gleder meg nå enormt til spillet, det høres bare helt sinnsykt kult ut. Håper virkelig at det klarer å leve opp til forventningene mine :) Jeg har også et lite håp om at 20 ikke blir max level, men det er ikke dødsviktig for min del.

MERK! Du må være IGN insider for å kunne se intervjuet.

Intervju
 
#11
Så nettopp Gamespot intervju, og du kan faktisk velge mellom RPG fighting og real time fighting i spillet, genialt :thumbsup:
Gleder meg enda mer til dette spillet nå ja, høres meget lovende ut.
 
#13
laster ned 12 minutter GDC videoklipp her, fra Gamespot B)
 
#14
Etter og sett den GDC videoen, så trekker jeg tilbake deg jeg skrev i stad med fightinga.. den ser tvert imot jævlig genialt ut. Settinga i spillet kunne ikke vært bedre (Etter StarWars så klart), dette spillet fikk plutselig mye høyere wanted status hos meg.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#15
Til dere som har ign insider, så har de nå lagt ut en 20 minutter lang demofilm fra Jade empire. Det er denne filmen de viste på E3 såvidt jeg forsto. Den viser noen forskjellige miljøer, et av minigamene, litt forskjellige fightingstyles osv. Jeg personlig synes spillet ser mer og mer knall ut, og kampsystemet ser virkelig ut til å bli både raskt og kult. Dialog "systemet" ligner på Knights of the old republic, man har gode og onde valg. Håper at dette betyr at vi får muligheten til flere endiger osv. Alt dette i tillegg til nydelige miljøer og omgivelser gjør at jeg tror dette kan bli en virkelig perle.