james bond:from russia with love

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#2
EA + ny James Bond tittel = store forhåpninger? Does NOT compute.
 
#3
Everything or Nothing var en erketypisk EA-tittel som var underholdende nok til å kunne spilles gjennom en halv gang, men som så gikk veldig fort i glemmeboka. Ikke et bra spill, men verdt å prøve om en ikke trengte å betale for det. Nå skal jo EA skape en ny trend med å gjennopplive gamle film-klassikere som spill, og jeg ser ikke på det som noe annet enn å pisse over mesterverkene fra The Days of Ol'. Dette blir sikkert mer av det vi så forrige gang mannen gikk tredjeperson, men denne gangen svir det litt ekstra med tanke på at det baserer seg på noe jeg er glad i. Ikke at jeg er blant tullingene som lar slikt ødelegge gamle minner...

Bond ser teit ut i Lego-Jet Pack.
 

Kilik

Lokal moderator
#4
Store forhåpninger tør jeg ikke ha, men Everything or Nothing fant jeg faktisk rimelig underholdende. Hvis de bygger videre på det konseptet (og ikke de dårlige FPS-spillene som Rogue Agent), så kan det bli bra.
 
#5
Opprinnelig skrevet av Morbo+19.06.2005, 00.42-->
Everything or Nothing var en erketypisk EA-tittel som var underholdende nok til å kunne spilles gjennom en halv gang, men som så gikk veldig fort i glemmeboka. Ikke et bra spill, men verdt å prøve om en ikke trengte å betale for det. Nå skal jo EA skape en ny trend med å gjennopplive gamle film-klassikere som spill, og jeg ser ikke på det som noe annet enn å pisse over mesterverkene fra The Days of Ol'. Dette blir sikkert mer av det vi så forrige gang mannen gikk tredjeperson, men denne gangen svir det litt ekstra med tanke på at det baserer seg på noe jeg er glad i. Ikke at jeg er blant tullingene som lar slikt ødelegge gamle minner...

Bond ser teit ut i Lego-Jet Pack.
234398​
[/b]
jeg er uenig i alt unnatt jetpacken,den var dum.ser bra ut syns jeg.men de kunne ha funnet på noe nytt liksom.ikke tatt en gammel,go'film.

<!--QuoteBegin-Kilik
@19.06.2005, 03.34
Store forhåpninger tør jeg ikke ha, men Everything or Nothing fant jeg faktisk rimelig underholdende. Hvis de bygger videre på det konseptet (og ikke de dårlige FPS-spillene som Rogue Agent), så kan det bli bra.
234417​
du ser jo det på traileren at de bygger videre på det konseptet,nemlig tredjepersons og den der snike modusen(sitte bak kasser,gjemme seg bak hjørne.) og jeg er enig i at FPS blir for dårlig etter hvert.altfor lite variert.EON var VIRKELIG variert: litt sniking,litt kjøring,litt flying,litt fritt fall O.S.V.
 
#6
Jeg tror ikke Kilik mente fps i seg selv var dårlig,
men diverse fps-spill deriblant Rougue Agent.

som andre her har jeg ikke store forventninger.
kommer til å bli enda et av de halfass spillene,
som man spiller i et par minutter. tror jeg.
 
#7
Opprinnelig skrevet av SilentBob@19.06.2005, 11.49
Jeg tror ikke Kilik mente fps i seg selv var dårlig,
men diverse fps-spill deriblant Rougue Agent.


234444​
jeg vet også at han mente sånne som rouge agent og sånn ja.
 
#8
Opprinnelig skrevet av Morbo@19.06.2005, 00.42
Bond ser teit ut i Lego-Jet Pack.
234398​
Jeg har en slags erindring om at den neger-jetpacken var med i filmen, altså holder de seg tro mot filmen, for det det er verd.
Og hva tror man om spillet? Meh, jeg eier EON, det er et greit spill, jeg regner med at FRWL blir helt greit det og, men EA har ingen fremtidig kjøper i meg. EA har en slags pervers evne til å bringe frem likegyldigheten i meg, de selger produkter, ikke spill(Sånn satt på spissen, sånn).