Japansk power cård.

R

roy_nor

Gjest
Skal beflytte ræva mi til japan i 5mnd og har ingen strømledninger med japansk plugg, så om noen har en japansk strømkabel til PSP, ikke selve laderen, bare kabelen som går fra lader "boksen" til stikk kontakten;

og en kabel som brukes til stasjonære pc'er (blandt annet) som ser slik ut: (bare med japansk plug som skal i veggen)

Så skal den som sender meg noe slikt bli belønnet med en avtalt sum.

Anyone here who bought a japanese PS3 perhaps? :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dette er et ganske sinnssykt forslag, men jeg slenger det ut likevel: Du tror ikke det kan være greiere og koste omtrent like mye om du skaffer deg disse kablene i Japan?

R

roy_nor

Gjest
SITAT(Yetipants @ 28.08.07, 20.13) 79563
Dette er et ganske sinnssykt forslag, men jeg slenger det ut likevel: Du tror ikke det kan være greiere og koste omtrent like mye om du skaffer deg disse kablene i Japan?
[/b]
Hehe, batteriet til laptopen (og psp) kommer nok til å gå tomt på flyet, så hadde vært optimalt om jeg kunne fått ladet de når jeg ankommer skolens dormitory. :)
Men om ingen har så har jeg vel ikke noe annet valg. ;)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har du sjekket på Clas Ohlson om de selger noen sånne kjekke adaptere? Det kan jo hende de har noe sånt.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Også et lite OBS (om du ikke allerede er klar over det)

Japan = 110V. DU må altså sjekke at dingsene dine er laget for nevnte spenning, hvis ikke har du to alternativer:

A: Du skaffer deg en 230/110V transformator.

3: Ting sier poff og tar fyr. (ikke bokstavelig talt, men det høres litt tøffere ut)

Edit: Wikipedia sier at Japan faktisk bare bruker usle 100V, men det betyr ikke noe

Edit2: ser at PSP-laderen er av del universale sorten, men jeg ville sjekket hva det står på laderen/strømforsyningen til laptopen.