Jeg er en gammel sjømann, gi meg penger

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#21
5% av kjøpesummen overført forventer selvfølgelig nudes
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Det er bare å gi så det svir, til alles enorme kreditt så renner spenna fortsatt inn. Dere må virkelig ønske at jeg skal kunne bikke 1000 fps i CS:GO neste gang jeg spiller det (prognostisert til medio 2020).

Mer seriøst så kan vi gjerne ta en runde på nye emojis, SG er jo langt mer velsignet enn Discord på det området så på vanity-emojiene til Nicholas og Brian vil det i teorien bli mulig å lese hvilket meme de refererer til og med.

Og, vel, bildesigger. Jeg tenker avstemning. Som tidligere nevnt kan sigger slås av.
 

Vedlegg

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Fikk en vipps til akkurat, og da har vi bikka over til at jeg har tjent på å kjøpe SG. Med andre ord har jeg fått inn over 5000 kroner til sammen fra dere. For en gjeng, altså. For en gjeng. Skal tenke på dere når jeg bestiller GTX 1180 Founder's Edition.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Ja, det gjør vi så klart. De står i innlegget to over ditt.
 

Terje

mostly harmless
#30
Logitech F710 er lett den beste PC-padden jeg har hatt, og jeg anbefaler den glatt. Tror den finnes med xbox-stikkeposisjon også hvis det er det som er problemet. Heter noe annet enn F710 isåfall.
 
#32
Er litt ubemidlet for tiden, men vippsa over litt. Skal sende over mer når feriepengene kommer (28 juni. Thanks, Oslo kommune).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
Vel, feriepenga har trilla inn her i gården, så et splitter nytt GTX 1080 Ti sitter nå i riggen. Og da er det på tide å oppfylle et stretch goal.

Crysis Screenshot 2018.06.16 - 23.23.51.60.png


Jepp. Crysis på Very High (høyeste innstilling) i 2560x1440. Vel bekomme. Dette er på Delta-vanskelighetsgrad; høyeste vanskelighetsgrad i spillet, hvor du ikke lenger kan velge om du gidder å bruke suit powers på taktisk best mulig måte hele tida. Det gjør et i utgangspunktet bra spill til en herlig opplevelse og er sånn jeg anbefaler alle å kose seg med Crysis. Hvis du har spilt spillet, så kjenner du kanskje igjen den første ordentlige trefningen i spillet, hvor du i utgangspunktet bare skal knerte tre-fire nordkoreanere men hvis du kødder det til sender de opp nødbluss for å tilkalle forsterkninger og da får du slengt en maskingeværbil (som kan sees i bildet) og en maskingeværbåt (som i dette bildet ligger på havets bunn) etter deg.

Hvis noen lurer, så kjører Crysis på Very High på en Core i7 med en GTX 1080 i 2018 med en fps på... litt over åtti. Det er mer enn nok til å få nydelig ytelse på en 60hz-skjerm, men nå om dagen er jeg mest opptatt av å kunne utnytte 144hz-skjermen jeg har tenkt å kjøpe etter neste runde med sparing. Aner ikke hvorfor det går så trasig, men det er jo snakk om et spill fra 2007 hvor multithreading var relativt nytt, som gønna på med en åpen verden, full fysikkmotor, top-of-the-line (for den tida) shadere og høyoppløste teksturer. Skal sjekke om jeg får stilt det inn til å bruke flere threads med litt mekking.

Crysis Screenshot 2018.06.16 - 23.03.01.47.png


Som en kontrast, her har dere et bilde fra introen som er et horribelt komprimert videoklipp, åpenbart laga for langt lavere oppløsninger. Brr.
 

Vedlegg