Jeg har 600kr og skal kjøpe et spill!

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Som på tittelen. Jeg skal kjøpe et gamecube spill men hvilket? :usikker:
Jeg er ikke særlig flink til å spare penger, men altså nå har jeg 600kr. :svette:
Det er da viktig at jeg kjøper et bra spill! Men hvilket er best? :usikker:
Alternativene står mallom disse....
Pikmin 2, Metroid Prime:Echoes, Paper Mario 2, Animal Crossing .

Hint:
De fleste av dere vil sikkert anbefale meg metroid prime, men dere må vite at jeg likte pikmin bedre enn metroid prime. Jeg liker også the sims, tenkte at animal crossing var litt lik the sims, men hvet ikke. :usikker:
Jeg liker litt rpg spill da.

Jeg vil ha deres mening, tips, og hvilket spill som er best! :tommelopp:

Edit: Nå kan der også anmelde noen av spillene også, hvis dere vil!

Spill om er nominert:

Stafox Assoult
 
#6
Øøøh.. Kjøp et av spillene fra amerika, spar opp to hundre kroner til og kjøp deg enda et spill fra amerika. Men jeg har ikke peiling på HVILKE spill :flau:
 
#9
Visse folk skal du ikke høre på, Laurentius er en av dem. Jeg ville gått for Animal Crossing, fordi det ser digg ut. Litt sånn frihetsspill, tenker jeg.
 
#10
Revan: Syntes også animal crossing så digg ut og hadde tenkt å kjøpe det, men så kom disse spillene. :usikker:
 
#11
Jeg vet at alternativ B, Metroid Prime: Echoes, er rett svar. Får jeg premie?
 
#13
Ikke kjøp Animal Crossing. For all del, det er bra, men fytti rakkern det blir ensformig i lengden. Gå for Metroid Prime: Echoes du. Og så kjøper du Paper Mario og Pikmin 2 senere, når du får råd.
 
#16
Etter hva jeg vet har du råd til et spill + et freeloader nå. Kjøp Metroid + freeloader :p
 
#18
Jeg var nettop og så på play.com og fy f... så billig! :sikle:
Koster det mye å betale porto og sånne ting?
Kan freeloaderen brukes på vårres maskiner?
Har noen prøvd og bestilt der ifra, gikk det bre?
Kan noen anbefale meg å kjøpe der ifra?
Trenger hjelp med dette......
 
Status
Stengt for ytterligere svar.