Jeg har feber og den eneste kuren er mer PS3

EDIT: Dette er nå den generelle tråden for førsteinntrykk og hva man syns om maskina. Diskusjon skal foregå her. Nyheter går i nyhetsseksjonen merkelig nok.

Jepp dere det er bare 109 dager igjen til PS3's nye vidunder er på markedet. Den er allerede sluppet i statene, men vi må altså vente til mars. Her har vi en tråd hvor vi kan plukke fra hverandre hvert minste lille rykte om hvor mange maskiner som kommer til landet, finne ut hvem man skal campe med og poste utdrag fra media som omhandler PS3.
Orker ikke å lage ei diger liste over all info siden det meste står i den gamle tråden. Hvis dere lurer på noe som feks. pris eller launch spill er det bare å spørre istedet. Hvis det er en nyhet om et konkret spill skal det forøvrig ha en egen tråd.

Jeg starter som vanlig med å si at PS3 is the shit. Newsnight på BBC hadde nylig en relativt lang og kjedelig prat om Wii og PS3. Eller minst PS3 da. I grunn ikke så rart at fokuset faller bort fra den andre siden launchen er langt unna. Skal bli artig å se hvor mye all fokusen på PS3 i media har å si for salget. Untatt i Norge da. Her er vi heldige om VG-Rune unner tre paragrafer til den.

Forøvrig har SHDR sendt ut en pressemelding om at de aldri har opplevd en så stor og dyr konsoll før

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Kommer det noen flere og mer spennende spill til europalaunchen? Det var definitivt noe som manglet i statene og japan og som har ødelagt mye for PS3-ens barndom ved siden av kjipe produksjonstall. Resistance bryr meg heller lite, enda et generisk FPS (men med fetere teksturer! *gasp*) er ikke akkurat definisjonen på et killer app.

Så, hvordan ser mars ut spillmessig?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skal vi se her:

- Resistance: Mannefall
- Untold Ettellerannet
- Genji 2
- Bridge Bracer 7

...antar jeg, iallfall. Jeg vet nå at siden jeg snart har en pen Wii60-kombo i heimen, går det nok en del år før behovet for PS3 melder seg.