[PC] Jeg har Kickstarter-feber og den eneste kuren er å finansiere fler indiespill

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, fy faen for en teiting som gidder å bry seg om det han driver med, liksom.

Liker Molyneux jeg også, og synes det er passe teit å påpeke gang på jævla gang at løftene han kommer med mest sannsynlig ikke kommer til å bli innfridd. Mannen som ga verden Dungeon Keeper, Populous, Fable og Syndicate har litt slingringsmonn.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, du har vel brent deg rimelig stygt på alle PlayStation-spillene Lionhead har gitt ut opp gjennom åra.

Curiosity klappa sammen som et korthus etter noen få dager fordi Molyneux trodde bare noen få kom til å sjekke det ut, så den ENE serveren som driftet spillet fikk hjertestans. Da de skulle sette opp clusteret de burde hatt fra start av, skjedde det i hyrten og styrten så en banal kodefeil gjorde at alle mista alle spenna de hadde tjent opp på hakkinga.

Lodin

Der Waaaah
Av alle "feil" han har gjort ser jeg ikke på denne som så veldig alvorlig. Curiosity er i utgangspunktet bare tull og jeg nekter å tro at veldig mange av de millionene med folk som lasta det ned ræga fryktelig hardt over at det kræsja. Når han først skal begynne å grine burde det være over at dyret i B&W var mongo eller at man ikke kunne plante trær i Fable. :p

Shinra85

Spillegals effort emo
Rainstriker?

Bare ta alt jeg får av NAV-stønader!

Lodin

Der Waaaah
Se her ja. Code Hero var da et spill hvor man skulle lære å programere spill. Det høres jo utrolig kjedelig ut så det fikk såklart over 170000 dollars. De penga brukte fyren til å shoppe spillet rundt til utgivere, men ingen beit og nå er det tomt i kassa. Selve spillet har han og teamet omtrent ikke gjort en dritt med siden alphaen de viste fram under 'startern. Folk er naturlig nok sinte og begynner å murre om søksmål.

E: Her er kisen og det forrige prosjektet hans. Folk har heller ikke motatt de korsettene.
!

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Videooppdateringene fra DoubleFine blir bare skumlere. Det har ulmet i noen måneder nå med tidspress og budsjett, og i siste videoen nevnes det at "we're in a situation where we either need to significantly increase the funding of our game, or significantly reduce it's scope".

Det har vært noen kickstarterflopper allerede, men blir dette den mest høyprofilerteste virkelighetssjekken? Stay tuned.

Lodin

Der Waaaah
Lore er vel på tredje kickern nå og denne gangen har fyren greid å sope inn over 20.000 dollars. Dog fortsatt et godt stykke igjen så her må alle trå til.

Terje

mostly harmless
Oppdaget The Amiga Works for en stund siden og det ble jo insta-pledge såklart. Ser ut til å bli godsaker, har alltid likt Brimble. :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tror du må bli neger først.

Lodin

Der Waaaah
Kan jeg bare få lov til å påpeke at Anita Sarkeesian er en scammer? Akkurat som jeg sofistipilerte om når 'starteren starta?
Hu trengte 6000 dollars for å lage en serie tubs om hvordan damer representeres som bajs i spill.
Hu fikk 158.000 og argumenterte for hvorfor hu ikke har mekka noe som helst er fordi vi menna er slemme på internett.
Hu putta alt i lomma.

Det er the perfect scam!