jeg hater nesten alle som spiller wow

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
D

Deleted member 91

Gjest
#1
http://www.spillegal.no/forum/index.php?sh...=3601&st=40

Kort oppsummering:

- Yeti mekker underfora for de som vil kose seg litt og spille litt WoW i jula, med nye karakterer og bare ha det hyggelig.
- Idiotbrigaden ankommer. Er det ikke "lol vi speller på Assrot fordi der har jeg en level 90 Power Wizard!! max gold!!", så er det "okei jeg begynner å spille i forrigårs foreslår at vi går der, der, der ,der der vi må powerlevle gutta effektivitet go go go".
- Affable driter seg ut.
- Gungho foreslår fett navn på guild.
- Affable driter seg ut igjen.
- Og ... igjen. :(
- Folk finner ugler i mosen og trekker seg, noe som er fullstendig forståelig når de du må spille med hovedsakelig består av ... WoW-spillere. :|
- WoW-nerdene kommer ut av barken og skjønner ikke helt hvorfor folk ikke vil spille med dem???? jeg vet ikke kanksje de vil ha det moro istedet for å MASTURBERE OVE TALL ???

tips mottas med takk
 

Jante

privileged CIS shitlord
#2
Jeg foreslår at vi starter #sexbomb-guild. :v:
 
#3
SPILLET BEGYNNER PÅ LEVEL 70 DA ROFLMAOKOPTER
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Eneste som hater seg selv nok her til det er Nabbe, og han har tisset istykker maskinen sin.

Det er bare så latterlig, WoW-proene skjønner ikke at folk vil ta det rolig (spesielt de som ikke har spilt så mye før, ie Klaymen) og bare utforske og kose seg med andre SG-ere, de må så jævla absolutt kjøre tallene sine langt opp i ræva og sitte der og onanere.

Casual gamer: Ja, det virker jo kos. Jeg har litt ting som er basert i virkeligheten å foreta meg så jeg kan ikke begynne før i slutten av måneden men det blir sikkert fint forde'!

typiske WoW-spiller: OMFG LOL NOOB JEG STARTER IMORGEN 08.00 KJØR HARDT KJØR STIL GRIND GRIND GRIND GRIND

Casual gamer: :(
 
D

Deleted member 91

Gjest
#5
En eller annen bråkjekk (breial) moderator slang visst tråden over i denna kroken istedet, forresten. Jaja, dere kan være med på moroa dere også.

 
#7
Jeg sa bare at jeg begynte litt nå fordi jeg kommer ikke til å spille så ekstremt mye rundt den tiende. Og sist jeg spillte med SGere hang jeg så langt bak at jeg ble utelatt på alt som var moro. Jeg ville bare være med. :grine:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#11
SITAT(sheriffen @ 05.12.07, 00.22) 92135
folk som spiller wow er feite og spiser cheeze doodlez hele dagen og drikker dew
[/b]
Det er ikke deres feil da, de har både gynekomasti og aspergers.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#12
Synes det ser mer ut som Pepsi, jeg.

Det er faktisk vanskelig for alle å være med i hele desember, i tilfellet Klaymen får datoen 20. desember meg til å mistenke at han er innrullert i høyere utdanning. 20.des er ihvertfall dagen etter eksamensperioden slutter ved en viss trøndersk institusjon. Dessuten, julen er tiden for å være lax og ta lett på ting, akkurat som Jesus ville ha gjort. What would Jesus do, eh?
 
#13
SITAT(Nicholas @ 04.12.07, 23.42) 92121
- Idiotbrigaden ankommer. Er det ikke "lol vi speller på Assrot fordi der har jeg en level 90 Power Wizard!! max gold!!", så er det "okei jeg begynner å spille i forrigårs foreslår at vi går der, der, der ,der der vi må powerlevle gutta effektivitet go go go".
- Folk finner ugler i mosen og trekker seg, noe som er fullstendig forståelig når de du må spille med hovedsakelig består av ... WoW-spillere. :|
- WoW-nerdene kommer ut av barken og skjønner ikke helt hvorfor folk ikke vil spille med dem???? jeg vet ikke kanksje de vil ha det moro istedet for å MASTURBERE OVE TALL ???

tips mottas med takk
[/b]
Tips sier du. Vel første tips er at det er ingen som har snakket om å powerlvle. At folket trekker seg pga irl grunner er vel helt forståelig, og hva gjør det om en har en char der fra før av ?
Saklig eller ei, du er tragisk Nicholas.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#14
Ikke hans skyld at saken ble løftet ut av hans elitiske superbrukerforum og ut i offentlighetens lys. :( Søren ass, snart går Spillegal samme vei som Wikipedia. Forbannede femtekollonister!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#15
SITAT(AzMan @ 05.12.07, 00.43) 92147
Tips sier du. Vel første tips er at det er ingen som har snakket om å powerlvle. At folket trekker seg pga irl grunner er vel helt forståelig, og hva gjør det om en har en char der fra før av ?
Saklig eller ei, du er tragisk Nicholas.
[/b]
Jeg skal ikke være for hard på deg nå AzMan, fordi det føles ærlig talt litt ut som å mobbe han feite lille tilbakestående fyren i parallellklassen (fet hette i avataren din, deg eller? LoL NinJaZ~*). Jeg sjekka kildene mine litt nå, og - jeg vet ikke om du er klar over dette - men det viser seg faktisk at det er mulig å ha flere "chars" (heh, det svei litt i tarmen når jeg skrev det der) på samme server! Så jeg vet ikke hva de skal gjøre jeg, men det er vel sånn 50% sjanse for at den gjennomsnittlige WoW-spiller har hjernekapasitet nok til å starte en ny fyr der, så han kan jo gjøre det.
 

K999

Keystone State Of Mind
#16
For å være litt saklig her, og i frykt for å ikke bli kalt hykler, og eller at jeg bor i rompa til Nicholas. (lol)

Jeg forstår nøyaktig hva Nicholas mener, med førsteposten hans. Og som sagt, i frykt for å bli kalt hykler (siden alle vet hvor mye jeg har gått imot wow-spillerne her på forumet) så vil jeg bare si: Hvis denne julespillinga hadde faktisk bare vært for skikkelig casual spillere, folk som ikke har prøvd wow før, eller som har sluttet for lengst, så hadde jeg begynt igjen. Fordi WOW er skikkelig kos, når man spiller en gjeng kjente. Grunnen til at jeg ikke skrev meg opp var, 1: Det strømmet på med WOW spillere, og da bare føler det som om de vil at vi skal spille mye, og være gode "jeg kan være tanker, siden jeg tror tanker må være litt høyere lvl enn resten av folka" osv. 2: Fordi jeg visste at på dette jævla forumet så ville jeg blitt stemplet idiot, drittsekk eller hykler. (gjerne føl det om meg nå også da. :))

Det er alt jeg vil si.
 
#17
Likte særlig den måten du prøvde å klassifisere meg som en feit liten tilbakestående fyr. Hva om du hadde hatt rett på de punktene ?
Du driter deg ut. Jeg er bare den eneste som gidder å si noe.


Likte særlig den måten du prøvde å klassifisere meg som en feit liten tilbakestående fyr. Hva om du hadde hatt rett på de punktene ?
Du driter deg ut. Jeg er bare den eneste som gidder å si noe.
 
#18
Likte særlig den måten du prøvde å klassifisere meg som en feit liten tilbakestående fyr. Hva om du hadde hatt rett på de punktene ?
Du driter deg ut. Jeg er bare den eneste som gidder å si noe.
 
#19
Likte særlig den måten du prøvde å klassifisere meg som en feit liten tilbakestående fyr. Hva om du hadde hatt rett på de punktene ?
Du driter deg ut. Jeg er bare den eneste som gidder å si noe.
 
#20
Likte særlig den måten du prøvde å klassifisere meg som en feit liten tilbakestående fyr. Hva om du hadde hatt rett på de punktene ?
Du driter deg ut. Jeg er bare den eneste som gidder å si noe.

Edit: Browsern min hengte seg opp så slette disse klonene.