Jeg kjøpte meg GTA: Chinatown Wars til DS

#2
Jeg har det allerede, dessverre.

Er for øvrig litt interessert i å høre hvor lenge du spilte det før du hata det. Jeg skjønte ikke greia før det var gått en time eller to med akklimatisering.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Kent William da, hva er dette? Sist jeg prata med deg om GTA:CTW hadde du lånt mitt eksemplar i fem minutter og ville fortelle meg hvor usjarmerende og klønete det var.
 
#4
Haha, det er det jeg alltid har sagt, ikke hør på hva jeg sa, hør på hva jeg sier.
 

Lodin

Der Waaaah
#7
Feil, det er verden som hater deg.
Styresystemet er så godt et top down GTA kan bli med digital kontroll. Bare man vender seg til at bilene svinger semiautomatisk går det som en drøm. Noen med litt mer klasse og smak kjøp det av denne hedningen.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#8
Den forutsetter at jeg kan styre den like smooth som med ei stikke, men med en D-pad. Å hjorte rundt i gata går greit nok, forutsatt at du ikke vil trykke inn mer enn løpeknappen. Hadde de klart å inkorporere stylusen på en fornuftig måte fremfor å bare hive den med, derimot.

Så ja, det Lodin og jeg sa: KJØP DET.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#10
Hmm. Siden det går for 150 på play, så får jeg vel slå til. PM meg adressa og sånn, så smeller jeg det i posten på mandag.