Jeg leter etter et spill

#1
Det eneste jeg kan huske er at du spiller en trollmans gutt, som springer rundt omkring i et slott. Jeg mener å huske at det var et troll der. Gutten hadde en kappe og det kan hende det var to forskjellige cover, et rødt og et blått.

Noen som husker dette?

Og mens vi er inne på dette, hva het det Casper spillet hvor du gikk rundt i slottet?
Det er også til PSX.

Edit: Begge spillene er gamle.
 
#2
Enten Harry potter eller det spilelt hvor han kidden har en sånne "grønn boble" pistol tror det het noen med darkness hvis jeg ikke tar feil
 
#3
Det er et gammelt spill (har redigert posten), det er ikke Harry Potter og ikke Heart of Darkness vis det var d du tenkte på?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Simon the Sorcerer...? Aner ikke om det kom ut på PSX da, og det høres helt ærlig ikke spesielt sannsynlig ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
♪♫You can stay up late cuz baby you're a full grown man!
 
#10
Simon the Sorcerer var en tenåring. Kanskje du blandet sammen med han? Samme sjanger også, om noe eldre spill.
 
#12
Opprinnelig skrevet av ak74u@13.06.2005, 13.42
Enten Harry potter eller det spilelt hvor han kidden har en sånne "grønn boble" pistol tror det het noen med darkness hvis jeg ikke tar feil
232640​
'Heart of Darkness' tenker du på?

Jeg bare digga det spillet!

Og til Pyro: skaff deg Final fantasy VII!
 
#13
Opprinnelig skrevet av Anti Cube+02.07.2005, 01.18-->
<!--QuoteBegin-ak74u
@13.06.2005, 13.42
Enten Harry potter eller det spilelt hvor han kidden har en sånne "grønn boble" pistol tror det het noen med darkness hvis jeg ikke tar feil
232640​
'Heart of Darkness' tenker du på?

Jeg bare digga det spillet!

Og til Pyro: skaff deg Final fantasy VII!
238142​
[/b]
Har tenkt å gjøre det. Angrer på at jeg solgte det for noen år tilbake :(