Jeg leter etter GODE grafikkmods for TES: Morrowind...

#1
Leter, som emnetittelen sier, etter grafikkmods, d.v.s. mods som forbedrer kropper, rustninger, klær, bygninger, frisyrer og/eller ansikter. Alt mulig rart i grunnen.

Har prøvd en eller annen better bodies-mod, men der merket jeg knapt noen forskjell. Når jeg tenker meg om tror jeg ikke den egentlig funka, bare innbilling at det ble noe bedre. Hvertfall om bildene som ble vist på nettet snakket sant.

Prøvde også en hode-mod som skulle gi bedre ansikt. Men den funket ikke heller. :/

Så er det noen her inne med litt erfaringer eller? Umulig å bruke Google til slikt, finner bare masse random stash da.
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Dissa funka ihvertfall fint for meg. Trur også du må tenke på at det er grenser for hvor mye bedre man kan få grafikken med modder. Morrowind blir nok aldri særlig pent å se på.
 
#4
Takker! ;)

Lodin: Du bør sjekke ut disse. Fint mulig å få Morrowind til å se bedre ut. T.o.m. med færre teksturer! Dessverre fikk jeg ikke disse til å funke. :(

Edit: FaEN. Da verken modsa som lå på siden jeg linket til ovenfor, ELLER modifikasjonen som Lodin linket til, funket, reinnstallerte jeg hele det jævla spillet i håp om at dèt skulle være løsningen (hadde innstallert noen sånne bedre-byginger-mod fra før, tenkte det kanskje var problemet). Men gjett hva - nå vil det ikke starte engang!

Så ubeskrivelig irriterende! Noen som kan hjelpe? Ville bli sykt takknemlig!

:(