Jeg sliter litt :P

#1
Jeg sliter enda å få til avatar jeg :/ .....

Får sånn forbanna feilmelding møkk hver eneste gang...
 
#2
Man kan enda ikke laste opp avatarer på SG. Du må finne en avatar som allerede er på nettet eller bruke Imageshack.us for å laste opp avataren din.

Et lite spørsmål til sjefene: Kommer dere til å slenge opp muligheten til opplasting av avatarer igjen?
 
#3
Den muligheten kommer vel samtidig som forsiden, tenker jeg. :ler:
 
#4
Håper det. Er så lei av å måtte gå tilbake til siden jeg fant avataren min på, når jeg har dem på skrivebordet. Ikke at jeg ikke gidder å lete meg frem, men det tar så lang tid og få åpnet sidene. ^_^ PS: Har man lov til å banne på forumet? Lissom, i emnene?
 
#6
Opprinnelig skrevet av Lodin@21.09.2004, 15.29
Vi driver vel ikke å leacher bilder fra andre sider gjør vi?
P.S. Hvem faen bryr seg.
105725​
"leacher"? Hva faen betyr det? Nei, ingen bryr seg, men kanskje andre også vil ha tilbake muligheten til å opplaste avatarer.
 
M

maffakka

Gjest
#7
Opprinnelig skrevet av Revan@21.09.2004, 14.21
Håper det. Er så lei av å måtte gå tilbake til siden jeg fant avataren min på, når jeg har dem på skrivebordet. Ikke at jeg ikke gidder å lete meg frem, men det tar så lang tid og få åpnet sidene.  ^_^ PS: Har man lov til å banne på forumet? Lissom, i emnene?
105719​

Banning er jævlig uaktuelt.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#8
Opprinnelig skrevet av Revan+21.09.2004, 15.46-->
<!--QuoteBegin-Lodin
@21.09.2004, 15.29
Vi driver vel ikke å leacher bilder fra andre sider gjør vi?
P.S. Hvem faen bryr seg.
105725​
"leacher"? Hva faen betyr det? Nei, ingen bryr seg, men kanskje andre også vil ha tilbake muligheten til å opplaste avatarer.
105742​
[/b]
Han mener "leecher", altså det å snylte på andre ved å direktelinke til bilder som de har på sin side. Dette gjør at hver gang noen skal se bildet, bruker man litt av deres båndbredde, og for noen koster dette ekstra penger.

Leech = det engelske ordet for igle, og som kjent så er igler parasitter, altså "snyltedyr" for å si det slik.

Forresten så kommer muligheten til å laste opp bilder, deriblandt avatarer, når de som driver serveren dette forumet ligger på får ordnet det. Det er altså ikke noe sjefene kan gjøre noe med, annet enn å mase.
 
#9
Mandark

Men hvis jeg tar avatarer fra sider som legger dem ut for at folk skal brake dem, da gjør det vel ingenting, right? Jeg har nå prøvd å bruke avatars fra diiverse avatar-sider som PlanetSmilies, og da er det bare bilde av en tekst der som avateren skulle vært. Men klarer meg med Megaman-avatarne fra forumet nå for en stund. :D
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#11
kan man ikke pinne et emne hvor man forklarer alle disse småtingene så vi slipper å se et nytt emne for hvert eneste problem noen måtte få?

informativ emnetittel forresten...