E elisabeth larsen Medlem 23 Mai 2011 #1 23 Mai 2011 #1 Hei, er det noen som vil selge pokemon red, yellow, blue? Trenger til gameboy color!
ExciteMike Medlem 23 Mai 2011 #2 23 Mai 2011 #2 Du vil nok mest sannsynlig finne disse til grei pris på ebay og lignende. Kan også anbefale retro1.no sitt forum.
Du vil nok mest sannsynlig finne disse til grei pris på ebay og lignende. Kan også anbefale retro1.no sitt forum.
Drauden SGs kollektive lillebror 24 Mai 2011 #3 24 Mai 2011 #3 Haha, som om jeg noengang kommer til å selge blå, rød eller gul. De spilla er barndommen min. Man selger ikke barndommen sin.
Haha, som om jeg noengang kommer til å selge blå, rød eller gul. De spilla er barndommen min. Man selger ikke barndommen sin.
Thinaran Den mannlige sexbomba Medlem av ledelsen 24 Mai 2011 #5 24 Mai 2011 #5 Jeg solgte mitt Red. Men jeg var ikke et barn da jeg spilte det.
Thinaran Den mannlige sexbomba Medlem av ledelsen 24 Mai 2011 #7 24 Mai 2011 #7 Står på profilen! Jeg spilte Red på videregående, syntes egentlig ikke det var så fett.
Drauden SGs kollektive lillebror 24 Mai 2011 #8 24 Mai 2011 #8 Når du sier at du spilte Red på videregående, forestiller jeg meg at du satt på en benk på videregående med en Gameboy og spilte Pokemon.
Når du sier at du spilte Red på videregående, forestiller jeg meg at du satt på en benk på videregående med en Gameboy og spilte Pokemon.
ExciteMike Medlem 24 Mai 2011 #9 24 Mai 2011 #9 Alene, vel og merke. Det var ihvertfall sånn jeg gjorde det. @Thinaran: Det var bare av ren nysgjerrighet
Alene, vel og merke. Det var ihvertfall sånn jeg gjorde det. @Thinaran: Det var bare av ren nysgjerrighet
Roar Medlem 25 Mai 2011 #10 25 Mai 2011 #10 Drauden skrev: Haha, som om jeg noengang kommer til å selge blå, rød eller gul. De spilla er barndommen min. Man selger ikke barndommen sin. Klikk for å utvide... Sånne innlegg. Jeg er rimelig sikker på at jeg har Yellow komplett hjemme, men har ikke noe mulighet til å få sendt det ut før midten av Juli. Det blir opp til deg Elisabeth Larsen.
Drauden skrev: Haha, som om jeg noengang kommer til å selge blå, rød eller gul. De spilla er barndommen min. Man selger ikke barndommen sin. Klikk for å utvide... Sånne innlegg. Jeg er rimelig sikker på at jeg har Yellow komplett hjemme, men har ikke noe mulighet til å få sendt det ut før midten av Juli. Det blir opp til deg Elisabeth Larsen.
ExciteMike Medlem 25 Mai 2011 #11 25 Mai 2011 #11 Det så ikke ut som Elisabeth Larsen var så veldig aktiv her.