Jeg vil ha din gamle mobil!

D

Doctor Downs

Gjest
Jeg har en mobiltelefon jeg er ganske glad i, men den er låst til det engelske abonnementet mitt, så når jeg er i Norge er jeg stuck med en helt jævlig treig sak. Det er kanskje et langskudd, men jeg tenkte jeg kunne høre om det er noen her som har en telefon de vil bli kvitt? Trenger ikke være i nærheten av ny, bare den funker som den skal. Hvis du bare hadde tenkt å kaste den så send den heller til meg, og jeg betaler portoen. Hvis du vil ha litt for den, så kom med et tilbud, men jeg er ikke interessert i å punge ut noe nevneverdig for en telefon jeg bare skal bruke noen uker i året.

Så, ikke kast den gamle telefonen din. Gi den til meg istedet!

Jeg har en Sony ericsson w810i jeg ikke bruker lenger, det er noen små riper på siden men
virker veldig bra og er bare brukt ca 6 måneder.
Hva er du vilig til å gi for den?

D

Doctor Downs

Gjest
Så lite som mulig. La det være sagt at jeg har ingen kriterier annet enn at den fungerer, så hvis du har tenkt å ta mer for den enn den absolutt billigste telefonen jeg kan finne i en butikk så er det ingen vits.

Jeg har en nokia etellerannent du kan få (den har 1.2mpixel kamera, så alt for gammel er den ikke). Jeg vet ikke om den fortsatt funker, men jeg skulle tro det. Er du i Oslo så får du hente den hos meg, siden jeg kommer til å mangle fortenner de neste få dagene, og planlegger å bevege meg lite.

D

Doctor Downs

Gjest
Bor vel egentlig i Drammen. Hvis du orker å poste den får du tilbake portoen og... en overaskelse.

Jeg skal nok klare det. Må bare sjekke at den faktisk fungerer, og at ladern ligger her et sted.

D

Doctor Downs

Gjest
Hvis du ikke finner en lader så tror jeg sikkert det ligger noe jeg kan bruke rundt i huset her! Bare send meg en PM når du har det i orden med adressen din, så sender jeg deg portokostnader (så sant du ikke vil ha det overført elektronisk?) og en liten overaskelse (*kikke rundt etter noe jeg ikke vil ha*).

Mobilen vil ikke starte, mulig det er batteriet, men jeg prøver å rote frem lader/evt. et annent batteri, skal nok ha det her et sted.

Har en sony ericsson k510i som fungerer krute godt om du vil ha. Du får den gratis faktisk:p riper er det, men det overlever du vel

D

Doctor Downs

Gjest
Strålende! Da tar jeg bare bare den mobilen som blir sendt først, egentlig. Send meg en PM så ordner vi porto!

D

Doctor Downs

Gjest
Faktisk, når jeg tenker meg om, så tar jeg gjerne den Ericsson-en. Har Ericsson til vanlig også, hadde vært digg å slippe forskjellige tastefunksjoner etc. Dere er begge reddende engler i en kjip mobilsituasjon. Hvis Grimmjow har en Ericsson til overs, så skal du er du in the clear, Eivind, men tusen takk for brydderiet!

Fungerende ericsson mot en nokia som plutselig skrur seg av i samtaler da jeg testa den? zomg.