Jeg vil se den filmen fra spillet lizm...

Jeg ønsker å finne en side hvor jeg kan laste ned og spille av in-game filmer fra spill slik at jeg slipper å måtte runde et spill opptil 10 ganger for å få den alternative slutten. Finnes det noe slikt? Er nemlig dødkeen på å se de forksjellige sluttene i Silent Hill serien, men de spilla er ikke underholdende eller muntre nok til å spilles igjennom flere ganger.

Terje

mostly harmless
Denne siden hadde en haug med Silent Hill filmer til nedlasting, men når jeg sjekka den nå så var download delen nede av en eller annen grunn. Det kan hende det bare er midlertidig, så du kan jo ta vare på den adressen og prøve senere?

Ellers så finnes det programmer som lar deg putte PS1 spilla i PCn din og se filmene på den. Tror ikke det finnes noe lignende til PS2 spill enda.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hvis du har en sånn greie som lar deg overføre save-filene dine til PC og tilbake, kan du laste ned Ending-savegames fra f.eks GameFAQs.

Vet at du kan laste ned hele DVD ripper av filmer fra FFX og FFX-2 på diverse torrentsider, så du kan jo se om du finner noe der? Hvis Silent Hill spillene inneholder .pss-filer, kan du bruke et program som heter PSS Plex. Da vil det programmet separere audio- og moviefilen, og for å få dem sammen igjen til ønsket format, kan du bare bruke TMPGEnc. Til PSOne spill bruker jeg et program som heter PSX Multi Converter. Husker ikke hvor jeg lastet det ned fra, men googler du, så finner du det nok.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Her er en sånn sak jeg snakket om:

MAX Drive. Den brukes som et minnekort i USB-porten på PS2-en, 16 MB, og du kan også legge savegamene over på PC-en. Og dermed også laste ned saves fra nettet.

Dessverre ligger det for tiden kun amerikanske Silent Hill 2-saves på GameFAQs.