Jernpunktsikter

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er det da heller ikke...? "Iron point sight" ville det vært.

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg tipper revan ikke helt skjønte hva rødpunkt-delen i "rødtpunktsikte" refererer til.

det skjønner jeg jo selvfølgelig. tror dere jeg bare hadde kommet på jernpunktsikte hvis jeg ikke hadde lest det et sted? husker ikke hvor men jeg har hørt det før. Iron dot sight

uansett, sg beviser igjen av kverulering er det som er morsomt i tråder som prøver å være seriøse. dere skjønner alle hva jeg snakker om, og hvis dere ikke har mer å gjøre enn å diskutere hva det vi diskuterer heter, kan dere heller finne på noe annet. som å skyte med jernsikter på CoD4, for det er faenmeg en fornøyelse hver gang. M14 med jernsikte og granadelaucher? fuck yeah.

The term iron sights refers to the open, unmagnified (...), jaja, dere hadde selvsagt rett men det er ikke poenget.

*bilde av konseptet*
A sight picture with focus on the front sight; the gray dot represents the target
the gray dot for faen, den jeg tenker på. men du har delvis rett nicholas, jeg har tenkt red dot sight og så lagt til "dot" eller "punkt" som ikke var nødvendig.

point is dere er en gjeng med negre som blir pult av kaktuser og som åpenbart har for mye fritid på hendene siden dere gidder å kverulere på dette.

så... noen som foretrekker red dot sight fremfor iron sight på f.eks. Call of Duty 4? Jeg føler det blir mer real, intenst og utfordrende å spille uten red dot sights. dessuten bruker jeg som regel silencer by default og da kan jeg ikke bruke red dot uansett, så jeg har tilpasset meg det kan en si.

CockMcBalls

El Sabor Professional
Jeg bruker rødpunktsikte, fordi det er mye mer leet og badass. Hva slags snikete cunts er det som fiser rundt med silencer uansett. Jeg driter i om folk ser hvor jeg er for det eneste det medfører er en større strøm av folk jeg kan waste med mine mad skills.

haha flott innlegg. jeg er den snikete cunten som sniker seg rundt deg og skyter et skudd etter skudd på deg, skjermen din begynner å flashe rødt og du peser og strever for faen. så lar jeg deg gjemme deg i et hjørne, hvor du tror du får regenerata helsen din. så BOM HEADSHOT.

uav jammer og dead silence gjør at du aldri så meg komme. når du ser killcamet og tror du kan løpe tilbake og drepe meg, er jeg allerede på et annet sted.

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg kom meg gjennom sånn de første tredve nivåene med en M16 uten mods og noen RPGer. Det får da være grenser for utstyrshysteri også.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
dessuten bruker jeg som regel silencer by default [...]
Det heter ikke "silencer", det heter "suppressor". :argh:

Viktig forskjell fordi "silencer" innebærer at lyden blir borte, noe som ikke er sant; den dempes bare (det er derfor det heter "lyddemper" på norsk), og dermed blir det riktige ordet "suppressor".

Selv synes jeg det er artig å spille med OTS-kamera i The Witcher, tenker jeg mekker tråd om det.

Sånn mer seriøst så synes jeg vi skal prøve en runde Quake 3 Arena en gang, Revan. Så kan du se hvor proaim du har uten sånne fjasete nyvinninger som jernpunktkikkertsikter. :p

Lol, jernpunktsikter.

oma

Village Drunk
Jeg kom meg gjennom sånn de første tredve nivåene med en M16 uten mods og noen RPGer. Det får da være grenser for utstyrshysteri også.
m16 er jo det mest overpoweredete våpenet i spillet da, trenger ikke noe utstyr for å eie med det.

CyberK

Finner ikke på noe.
"den trenger ikke utstyr for å være bra" er ikke særlig til argument mot min påstand om at ekstrautstyr og dilldall er oppskrytt. :p

haha flott innlegg. jeg er den snikete cunten som sniker seg rundt deg og skyter et skudd etter skudd på deg, skjermen din begynner å flashe rødt og du peser og strever for faen. så lar jeg deg gjemme deg i et hjørne, hvor du tror du får regenerata helsen din. så BOM HEADSHOT.

uav jammer og dead silence gjør at du aldri så meg komme. når du ser killcamet og tror du kan løpe tilbake og drepe meg, er jeg allerede på et annet sted.
Så intenst og engasjerende. Gurimalla

oma

Village Drunk
"den trenger ikke utstyr for å være bra" er ikke særlig til argument mot min påstand om at ekstrautstyr og dilldall er oppskrytt. :p
Ekstrautstyr og dilldall er ikke oppskrytt på andre våpen, den steady aim greien, og grip på andre våpen er ganske heftige dilldall som fungerer temmelig bra

Se hvordan den snille og noe naive revan har mutert til en ekte spillegaldrittsekk. Dette forumet kan spise deg opp hvis man ikke passer seg...

Red dot eier jernsikte når som helst by the way. Ikke at det har noe å si for min del uansett siden jeg suger maks i de fleste mulitplayer skytespill. Høyeste killstreaken min på CoD4 er bare 16:(

Nei. Er ikke det. Et lasersikte er en liten duppeditt du plasserer på siden eller under løpet, som sender ut en laserstråle på lik linje med en laserpenn. Red dot er en annen form for duppeditt du plasserer på samme sted som du har et eventuelt kikkertsikte, og den sender ingen laserstråle.

Halky

Veteran bruker ;)
Hm ok, da var ihvertfall den saken oppklart. Men er da denne red dotten så veldig mye bedre en vanlig iron sight eller kikkertsikte?

Kikkertsikte er jo best sånn sett, men red dot eller jernsikte er vel bare en smakssak. Ville tro at i det virkelige liv var red dot bedre. Jeg er ingen våpenekspert. Men jeg vet nok om de til å vite hvordan man skal gjøre for å avvæpne noen i det virkelige liv*skryteskrytebarskejosteinskryteskryte*:p