det skjønner jeg jo selvfølgelig. tror dere jeg bare hadde kommet på jernpunktsikte hvis jeg ikke hadde lest det et sted? husker ikke hvor men jeg har hørt det før. Iron dot sight
uansett, sg beviser igjen av kverulering er det som er morsomt i tråder som prøver å være seriøse. dere skjønner alle hva jeg snakker om, og hvis dere ikke har mer å gjøre enn å diskutere hva det vi diskuterer heter, kan dere heller finne på noe annet. som å skyte med jernsikter på CoD4, for det er faenmeg en fornøyelse hver gang. M14 med jernsikte og granadelaucher? fuck yeah.
The term
iron sights refers to the open, unmagnified (...), jaja, dere hadde selvsagt rett men det er ikke poenget.
*bilde av konseptet*
A sight picture with focus on the front sight; the gray dot represents the target
the gray dot for faen, den jeg tenker på. men du har delvis rett nicholas, jeg har tenkt red dot sight og så lagt til "dot" eller "punkt" som ikke var nødvendig.
point is dere er en gjeng med negre som blir pult av kaktuser og som åpenbart har for mye fritid på hendene siden dere gidder å kverulere på dette.
så... noen som foretrekker red dot sight fremfor iron sight på f.eks. Call of Duty 4? Jeg føler det blir mer real, intenst og utfordrende å spille uten red dot sights. dessuten bruker jeg som regel silencer by default og da kan jeg ikke bruke red dot uansett, så jeg har tilpasset meg det kan en si.