Jesus wept, han så prisen på Rock Band

K999

Keystone State Of Mind
Virka mer som om de sa at de som har RB1 skal kunne overføre sangene til RB2, og ikke at de kommer som DLC.

K999

Keystone State Of Mind
Eller at RB2 egentligt har alle sangene fra RB1 inne på discen, men den unlocker dem bare hvis du har en save liggende på HDD-en fra RB1.

Lodin

Der Waaaah
*går på en av hundrevis av sider som har saves til RB1, laster ned og kopierer over på konsollen*
Trur EA har tenkt på det gitt. =D

K999

Keystone State Of Mind
Still, det ville vært enklest måte. Ikke faen om jeg betaler igjen for sangene, da bytter jeg heller bare disc.

Lodin

Der Waaaah
Tviler på at planen deres er å tvinge folk som allerede har spillet til å betale for sangene på nytt da. Heller at det blir et option å kjøpe for de som ikke har 1.
På den annen side snakker vi om EA her da.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
1349,- for instrumentpakka og skuffende 549,- for spillet på EB Games.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Vet noen noe om seperate instrumenter enda? Har lyst på trommesett og kanskje mikrofon, men den gitaren er så fitte jævlig at jeg ikke vil se den.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
EB Games har hittil bare SKUer på instrumentpakka og spillet.
Og jeg tar heller Guitar Hero gitaren i ræva enn å spille på Rock Band gitaren.

En ting som er godt med den er att fingrene lettere glir fra knapp til knapp på "fretboardet", mens på GH gitarer går det i daler. Så det er "litt mer som en ekte gitar". Jeg syns den er godere på akkuratt det men resten er noe søppel.

Det er forøvrig alt untatt selve paddene på trommesettet også, pedalen knakk så og si med en gang så jeg måtte modde den med pedalmetal sine saker.
Det funker dog meget deilig og pedalen får en litt godere "feel" men noe lignende ett skikkelig trommesett blir det uansett aldri.

Utfordring til de som føler de er gode på rockband trommer: klar over 98% på låta til "At the Gates" på expert, han som spiller trommer i bandet mitt satt hos meg til ca 03.00 for å få det til riktig.
Jeg er for homo-indie trommis så jeg bailer på sånne blast-beats.