Jesus wept, han så prisen på Rock Band

K999

Keystone State Of Mind
Du kunne jo bare brukt chatte micen. :/ Har ikke spilt noe særlig co-op på min profil, men hos en kamerat spilte vi en del i starten. Selv spiller jeg bare for gøy nå. Når jeg får tid. Og er ofte jeg spiller guitar på expert med synging på expert.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Å få alle "Big in" achievmentsa samt fullføre Endless Setlist kommer nok til å ta et par døgn med spilling.

Det var en gang vi spillte fire stykker i et band, så fikk bassisten akutt behov til å stikke, og i mangel på mikrofonstativ, teipa jeg mikrofnen til haka, mens jeg spilte bass på Expert og sang på Medium, på Enter Sandman! Det gikk faktisk overaskende bra, mest fordi det er en enkel sang å synge. :p
Eeeeehuuuu laaaaaieah, eaaaaauh naaaiuh, wrofta nevuhnevuh laaa

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Gittar på expert og vokkal på isi får det vinn!

Jeg bare var så jævlig driiita.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
I hvilke land?

Statene.

Med tanke på dette priskuttet, og at Rock Band 1 slippes til PS3 og Wii 12.september her i Europa, ser vi nok ikke oppfølgeren før etter nyttår. Kanskje lenge etter... Skal uansett vente på den, jeg da. Et stillere trommesett som også tåler en støyt høres veldig trivelig ut.

Importering av trommesett og spill blir ikke umulig her i gården, sett at jeg skal inn i armeèn over nyttår, og spilling må legges på hylla deretter må jeg få gjort fra meg mest mulig før jeg drar. :(

Rettelse, det blir ikke aktuellt. Noen er homo og Rock Band 2 var heller ikke sonefritt.

MEN, i bedre nyheter, det forsinkede Moving Pictures av Rush kommer nå neste uke, endelig. Sammen med 6 andre sanger av grupper jeg aldri har hørt om, men masse DLC er om nom.

880 Microsoft penger:
kotaku skrev:
Rush's "Moving Pictures" album includes the following.
- "Tom Sawyer" (orig version)
- "Red Barchetta"
- "YYZ"
- "Limelight" (orig version)
- "The Camera Eye"
- "Witch Hunt"
- "Vital Signs"
160 per track:
kotaku skrev:
- Bad Religion "Sorrow"
- The Cult "She Sells Sanctuary"
- Hot Hot Heat "Bandages"